Tur med fokker 50

oddi

ScanFlyer Silver
Hei

Noen som kan finne en reiserute for meg i midten av august ?? Det jeg ønsker er at start og mål er på SVG og at jeg får minst 1 tur med F50.

Planlegger at turen er på en dag og ikke alt for dyrt under 2000 kr.

Håper noen kan hjelpe

Oddi

Har du hørt om internett? Det fungerer fint til slikt...
Har nettopp planlagt en tur med masse stopp ved hjelp av, nettopp, internett.

Ja har faktiskt det men hvor flyr de F-50 da ??? og hvordan komme seg billigst dit og tilbake :angry: :angry:

Oddi setter sikkert pris på slike gode tips ....

Last edited:
Nettopp PA, skulle gjerne hjulpet, men blank paa dette... Finnes sikkert noen hyggelige som kan hjelpe deg paa forumet... :stir

Ja har faktiskt det men hvor flyr de F-50 da ??? og hvordan komme seg billigst dit og tilbake :angry: :angry:

Widerøe er i ferd med å ta over rutene som SAS flyr med Fokker 50. Men i utgangspunktet brukes Fokker 50 fra Stavanger til Kristiansand og Kristiansund, men også fra Bergen til Haugesund, Molde, Kristiansand og Kristiansund. Du må nesten sjekke de aktuelle dagene og se om det er SAS eller Widerøe som flyr. Lykke til!

Hint: Se opp i høyre hjørne! Der står det med relativt store bokstaver WIDEROE.NO.

Skal du fly F50, så er også Riga et godt utgangspunkt. De har vel en av Europas største F50 parker nå.

SVG-BGO-KRS-SVG får du til under kr 2000,- de fleste dagene i August med SAS/Widerøe. BGO-KRS er oppsatt med F-50.

Widerøe er i ferd med å ta over rutene som SAS flyr med Fokker 50. Men i utgangspunktet brukes Fokker 50 fra Stavanger til Kristiansand og Kristiansund, men også fra Bergen til Haugesund, Molde, Kristiansand og Kristiansund. Du må nesten sjekke de aktuelle dagene og se om det er SAS eller Widerøe som flyr. Lykke til!

Fokker er borte på SVG-KSU, og snart på BGO-KSU ;)

Back