Da var det skinnseter om bord og generelt høy sild-i-tønne faktor.
Ja, det er vel bare å regne med på Sydencharter..
Du kan jo titte på dette panorama bildet på TUIflys egne sider (klikk 737-800):
http://www.tuiflynordic.no/News.asp?ID=91&UID=145AD06C-1A85-40F2-BB95-E8E708DD675C&levelID=1
Hvor ble bilettene booket fra?
Tusen takk. Billettene er bestilt direkte gjennom StarTour.no.
Generelt greit fly, men dårlig service. Spør man om et pledd, får man beskjed om at dette må bestilles på forhånd.. Har flydd endel med Star Tour til tyrkia, men blir skuffet gang på gang når det gjelder hotellstandarden. Derfor velger jeg Ving til Tyrkia, bedre hotell og service på reisemålet.
Såpass. Det kaller jeg ikke god service, nei. Ser også ut til at man må betale om man velger å reservere sete.
Satser på at vi får sitte sammen, så jeg dropper å velge sete.
Det høres ut som du har vært veldig uheldig med hotellene. Hvilke hotell brukte du? Husker ikke hotellet vi skal ligge på i farta, men det er et 3-stjernes-hotell. Så greit ut, ikke så viktig for oss å ha det aller beste hotellet, da man ikke skal tilbringe tiden her, men på stranden ol.
Grunnen til at det ble Star Tour, er fordi en del av min familie også skal dit. Da måtte det bli dette hotellet, siden det ikke er så veldig langt unna dem. Hadde egentlig bestemt meg for Ving, da jeg hadde ønske om å teste ut A333'en til Thomas Cook. Satser på at det blir Ving neste gang.
De er mer heldige som får reise med SunExpress 757 fra TOS.
Er ganske lei å fly med B738, og særlig i sild-i-tønne config. Hehe.