TUI FLY B747-400

"Verdens største, og mest suksessrike flytype som er blitt produsert, og som fremdeles er i produksjon er B747" ...Finn to feil :rolleyes:

Stilig reklame da :)

Flere enn meg som ikke får lyd? Var forresten en salig blanding av -300 og -400 i den videon.

"Verdens største, og mest suksessrike flytype som er blitt produsert, og som fremdeles er i produksjon er B747" ...Finn to feil :rolleyes:

Stilig reklame da :)

Det er jo forsåvidt riktig, for B747 er i produksjon enda, dog et pauserom før 747-800 kommer. Det er B744 som ikke er i produksjon lenger. ;)

Det er jo forsåvidt riktig, for B747 er i produksjon enda, dog et pauserom før 747-800 kommer. Det er B744 som ikke er i produksjon lenger. ;)

Produksjonen av 744 over ennå mener jeg å huske. Det gjennstår såvidt jeg vet ennå å levere noen stykker.

Siste passasjer versjon er riktignok bygget, men det gjennstår et tjuetalls 744F og 744ERF igjen å bygge

Last edited:
Stemmer. Det er noen fraktversjoner som fortsatt produseres der borte. Toeff video, takk for tipset

Produksjonen av 744 over ennå mener jeg å huske. Det gjennstår såvidt jeg vet ennå å levere noen stykker.

Siste passasjer versjon er riktignok bygget, men det gjennstår et tjuetalls 744F og 744ERF igjen å bygge

Hvilke selskaper fikk de siste 744?

Det er da ikke problemer å finne to feil med denne uttalelsen:
"Verdens største, og mest suksessrike flytype som er blitt produsert"

Verdens største er den ikke lenger, A380 er større på passasjersiden, og på cargosiden er i hvert fall An-225 større - 1. feil

Mest suksessrike flytype - hva menes med suksessrik? Antall produserte fly er vel det en vanligvis tenker på da og det er vel lillebror 737 som ermest produsert - 2. feil

Med andre ord ingen grunn til å hisse seg opp om den produseres akkurat nu, tilstrekkelig antall feil er funnet før vi kom til dette punktet.

TUI er ikke på OSL med 747'ene de. De har vel kun vært her, en eneste gang tror jeg, i en eller anledning jeg ikke husker i farten...

Back