TU204C-300A tester ILS-Rygge Lørdag Formiddag

SE-DYD

ScanFlyer Gold
TU204C-300A tester ILS-Rygge Lørdag Formiddag

Hei!
En liten kavalkade fra Rygge Lørdag formiddag....når russeren testet ILS. Fin dag for slik flyging iom at det var lite Ryanair-trafikk. Dog fikk jeg med en Ryanair landing etter at russeren ga seg. Fikk en hyggelig spotterprat med Tobyallan også. Hyggelig å hilse på deg!:fly

Fikk med meg 2 approacher....
RA_64010_RYG_1Y7J9088r.jpg

RA_64010_RYG_WX4V0573r.jpg

RA_64010_RYG_1Y7J9162r.jpg

.....Før den brøt av og satte kursen for Torp hvor den også skulle foreta noen runder!(bildet ble litt ullent da det er kraftig kropet-beklager)
RA_64010_RYG_1Y7J9191r.jpg

Så kom EI-DYC inn for landing
EI_DYC_RYG_1Y7J9224r.jpg

EI_DYC_RYG_WX4V0607r.jpg

EI_DYC_RYG_1Y7J9250r.jpg

Dag:)

Re: TU204C-300A tester ILS-Rygge Lørdag Formiddag

Flotte bilder :)

Hvor har du stått når du har tatt disse?

Flotte bilder av et vakkert fly. Det minner utrolig om B752, hvis man tenker etter :)

Fikk tatt to bilder selv. Kameraet mitt var av når flyet kom første gangen, så i strsset med å skru på kameraet fikk jeg ikke hele flyet med.

Attachments

• 024.jpg
    024.jpg
    47.2 KB · Views: 457
  • 035.jpg
    035.jpg
    35.1 KB · Views: 458
Ja, flott fly. Jeg så det i går, da jeg var ute å kjørte, men klarte overhodet ikke å plassere det. Artig at du fikk med "mosselukta" i bakgrunnen på bilde nr. 1. :D

Litt flisespikkeri her - siden det handler om bildene - men hvis russeren brukte bane 12 (kom inn fra vest/over Moss) var det nok neppe på ILS ;)
Sto du øverst i parkeringshuset? I hvert fall flott vinkel og fine bilder (=

Ja tålmodigheten gav resultat, jeg stod og ventet litt etter at du var kjørt, og da kom den inn over rygge og tok en 180 graders og gikk retur mot Torp, fikk ikke ett super bilde av den, men fikk iallefall den dokumentert, det var det som var viktigt her :) ett russisk fly mer til samlingen :)

Takker for en hyggelig prat.

MVH Torben

Siste bilde av Ryanair er konge. :spin

Velkommen tilbake SE-DYD, du har vært savnet :fly

Knallfine bilder, flott den russerkjerra :)

Takker for hyggelige kommentarer forresten!

Siste bilde av Ryanair er konge. :spin

Velkommen tilbake SE-DYD, du har vært savnet :fly
Takker også for velkomsten! Jeg har da ikke vært borte?? Har bare ikke vært så aktiv på å legge ut! Jeg er innom siten så og si daglig! Har masse bilder jeg ikke har vist ennå! Bl.a. fra USA, FRA, DUS og AMS bl.a. Men den som venter på noe godt, venter da ikke forgjeves:D

Dag

Litt flisespikkeri her - siden det handler om bildene - men hvis russeren brukte bane 12 (kom inn fra vest/over Moss) var det nok neppe på ILS ;)
Sto du øverst i parkeringshuset? I hvert fall flott vinkel og fine bilder (=

Ikke ILS?- Nei de har nok ikke peilig de som sitter i TWR. Det var de som sa det! Så du får ha dem unskylt:p

Dag

Ikke ILS?- Nei de har nok ikke peilig de som sitter i TWR. Det var de som sa det! Så du får ha dem unskylt:p

Dag

Tja, da skal jeg sørge for å gi de en klaps neste gang jeg er på vakt.
Kan ikke la kollegaer komme med slik feilinformasjon. Å fly på ILS til bane 12 er plett umulig, siden det ikke finnes (=

Men flott at du fikk stå på verandaen, har selv tenkt at det må være et perfekt sted for spottere.

Last edited:

Det virket ut fra min plassering i helgen (rett syd av Sorpi) at det var 30 de drev og fløy apps på, så at de kanskje avsluttet med noen NDB eller noe på 12? Ikke vet jeg, men kan se for meg at det kan virke fornuftig.. :)

Herlig dokumentert! Fin til å være russisk! :)

Back