Lennart ScanFlyer Rusty 1 Jul 2009 #1 Såg denne var på vei retning OSL tidligere Ifølge airframes skal denne være scrapped Noen som kan bekrefte at denne virkelig ikke er høgga opp ? :drunk:
Såg denne var på vei retning OSL tidligere Ifølge airframes skal denne være scrapped Noen som kan bekrefte at denne virkelig ikke er høgga opp ? :drunk:
LN-AØR ScanFlyer Crusty 1 Jul 2009 #3 Fløy som LBT9267. (ifølge flyradar.nu) Virker jo rart siden den skal være hugget opp des 2006... Last edited: 1 Jul 2009
R RolfL ScanFlyer Gold 1 Jul 2009 #4 LCH78 said: Ser at Jetphots har bilder tatt Desember 08 iallfall Click to expand... Med största sannolikhet feldaterad bild. C/n 025 TS-INJ "seen at Goodyear 19 Nov. 2006 in the scrapping area on blocks with no tail".
LCH78 said: Ser at Jetphots har bilder tatt Desember 08 iallfall Click to expand... Med största sannolikhet feldaterad bild. C/n 025 TS-INJ "seen at Goodyear 19 Nov. 2006 in the scrapping area on blocks with no tail".
LN-AØR ScanFlyer Crusty 1 Jul 2009 #5 Update: Det var ikke TS-INJ som fløy, men TS-INP. Hvorfor flygradar viser noe annet vet jeg ikke.
wizard Radar man 1 Jul 2009 #6 LN-AØR said: Update: Det var ikke TS-INJ som fløy, men TS-INP. Hvorfor flygradar viser noe annet vet jeg ikke. Click to expand... Flygradar.nu databas har 13900 flygplan. Det går inte undvika att fel smyger sig in.
LN-AØR said: Update: Det var ikke TS-INJ som fløy, men TS-INP. Hvorfor flygradar viser noe annet vet jeg ikke. Click to expand... Flygradar.nu databas har 13900 flygplan. Det går inte undvika att fel smyger sig in.
Lennart ScanFlyer Rusty 1 Jul 2009 #7 Har fått bekreftet at den flighten ble fløyet av TS-INP Ex reg er EC-KEN