• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Trondhjem - Amsterdam ?

Geir

ScanFlyer Blue
Tittet innom avinors sider for Trondhjem Værnes. Her ser jeg at KLM ikke lenger har flygninger mellom Trondhjem og Amsterdam (ihvertfall ikke i dag og i morgen).

Er dette permanent eller er det bare tilfeldigheter? Eller er det Avinor som ikke har oppdaterte avgangslister på internettsidene sine?

Bare lurer.....

:D

Replying to Topic 'Trondhjem - Amsterdam ?'

Avgangene står da i tidtabellen på KLM's internettsider i alle fall

Ligger inne hos meg i SEA ihvertfall .... :D

26OCT TUE TRD/Z‡2 AMS/‡0
1KL*1172 Y4 S4 B4 M4 H4 Q4 K4 L4 TRDAMS 620A 840A F70 M 0
T4 V4
OPERATED BY KLM CITYHOPPER
2KL*1174 Y4 S4 B4 M4 H4 Q4 K4 L4 TRDAMS 1240P 300P F70 M 0
T4 V4
OPERATED BY KLM CITYHOPPER

Heller ikke i dag er KLM-fligthene til og fra Amsterdam på Avinors lister på internettsidene. Jeg gikk inn på Schiphol-sidene og der kom begge avgangene til Trondhjem opp.

Men det står at i dag er det KLM exel som skal fly til Trondhjem og ikke KLM cityhopper slik som det vanligvis er. Mulig det er denne omrokkeringen som gjør at Avinor får litt hikke?

KLMs avganger fra Trondheim er oppegående nå, det er også NWA codeshareflight på samme avgang :)

Trondheim Amsterdam KL1172 06:20 08:40 avreist 06:40 KLM
Trondheim Amsterdam NW8336 06:20 08:40 ingen info Northwest Airlines, Inc.

Fikk samme problem med KLM ruta til KRS. Den kommer ikke opp på Avinor sine sider.

Back