Hæ ikke vær en Apple fan. Jeg hater virkelig brukergrensesnittet på Mac OS at jeg heller tar og bruker en clean Linux med kun kommandolinjen hvor ingenting en gang er kompilert og man må installere fra Tarballer.Morn fra Tønsberg. Ikke noe behov for kunstig vekkerklokke for å rekke RE11 til Drammen kl 0808 i hvert fall. Etter tre dager i et auditorium med masse PowerPoint skal det bli godt og endelig komme på kontoret, så får vi se om jeg får argumentert meg til en ny laptop så jeg slipper å bruke Windows
Hæ ikke vær en Apple fan. Jeg hater virkelig brukergrensesnittet på Mac OS at jeg heller tar og bruker en clean Linux med kun kommandolinjen hvor ingenting en gang er kompilert og man må installere fra Tarballer.
God torsdag fra Rondane. Her jobber man senvakt men siden jeg tura opp til topp i går så tar jeg det chill i dag. Ha en fin dag.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
... jeg heller tar og bruker en clean Linux med kun kommandolinjen hvor ingenting en gang er kompilert og man må installere fra Tarballer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.