TrønderTorsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
TrønderTorsdag

God morgen fra Thon Nidaros. Frokost før det blir et siste møte med en stor kunde. Videre til Røros og noen møter der før det blir kake og markering av at jeg slutter - kanskje kommer Solan og Ludvig også. Ha en fin torsdag.

Re: TrønderTorsdag

God morgon från Berlin. Här blir det varmt idag, så tur det finns AC på kontoret. Ser dock inte fram emot att cykla hem i eftermiddag när det är runt 30 grader. Ha det fint!

Morgen fra havet.

Da var første nattevakt snart unnagjort. Det gikk relativt lett denne gangen med tanke på å holde seg våken.

Fått surfet litt etter hoteller og leiebil på min tur til Cebu om 3 ukers tid. Usikker på hva jeg ender opp med til slutt. Tenker jeg tar det hele litt på sparket eller lander på noe mens jeg justerer jetlagen på flyplass hotellet i Manila før jeg svipper ned til Cebu. Godt med en plan.

Nå, offshore frokost så «date» med Agnes

FQTV

God morgen fra Trøndelag nr to. Tidlig oppe for å rekke tog 06.26 til byen. Det kjipe er at rutetidene er endret slik at det ikke går før 07.00. Det positivet er at jeg så det mens jeg fortsatt spiste frokost.

Morn fra Tønsberg. Ikke noe behov for kunstig vekkerklokke for å rekke RE11 til Drammen kl 0808 i hvert fall. Etter tre dager i et auditorium med masse PowerPoint skal det bli godt og endelig komme på kontoret, så får vi se om jeg får argumentert meg til en ny laptop så jeg slipper å bruke Windows

Mornings fra et litt vått Asker. Planleggingsdag, som også innebærer stengt SFO, så minstemann og jeg er hjemme. Ellers er det litt logistikk og småprosjekter, i spedd litt hjemmekontorering.

Morn fra Nordverstlandet.
Her pågår en kamp mellom pent og dårlig. Jeg holder en knapp på pent.

Årets andre tur til USA er bare 30 ish dager unna. Tatt litt mye møllers tran, så skal over som sponsor(!) av ett team der borte...
Årets 3 tur dit er også delvis spikret, men noe utfordrende å booke mer enn 3 legs hver vei i systemene om dagen. Noen andre fra grislendte strøk som har utfordringer med det for tiden?

Gjesp fra et tåkete Knaus. Siste dag med hjemmekontor og reiseleder for tre arvinger. Ambivalente følelser til neste uke hvor alt blir ved det vanlige igjen. Nå er det litt jobbing og deretter ut i periferien for litt aktiviteter.

Morn fra Forus. Arbeidsdagen er to timer gammel allerede. I kveld skal fruen ut å spise med venninner så da skal pappa ha noen timer med kvalitetstid med lille jenta vår. Spent på hvordan det går? Ha en fin dag!

God dag. Regn i lufta i dag tidlig. Ser bedre ut, men det er meldt mer nedbør i kveld. I kveld blir det å se eldstemann spille treningskamp. Tribunen har tak så det må gjerne regne. Ellers så er det bare å komme seg gjennom arbeidsdagen i dag.

God morgen fra Parkveien. Klamt og fuktig ute, men solen skal komme tilbake i morgen. Kontorering og digitale møter på dagens agenda. Og så får jeg satse på en løpetur i kveld. Ha en bra torsdag.

God morgen fra Kongsberg. Fint vær er det her i dag også. Jeg har time hos en av de mange legene mine litt senere i dag, så det blir nok en dag hvor det ikke blir gjort så mye ellers.

Morn fra Tønsberg. Ikke noe behov for kunstig vekkerklokke for å rekke RE11 til Drammen kl 0808 i hvert fall. Etter tre dager i et auditorium med masse PowerPoint skal det bli godt og endelig komme på kontoret, så får vi se om jeg får argumentert meg til en ny laptop så jeg slipper å bruke Windows
Hæ ikke vær en Apple fan. Jeg hater virkelig brukergrensesnittet på Mac OS at jeg heller tar og bruker en clean Linux med kun kommandolinjen hvor ingenting en gang er kompilert og man må installere fra Tarballer.

God torsdag fra Rondane. Her jobber man senvakt men siden jeg tura opp til topp i går så tar jeg det chill i dag. Ha en fin dag.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Hæ ikke vær en Apple fan. Jeg hater virkelig brukergrensesnittet på Mac OS at jeg heller tar og bruker en clean Linux med kun kommandolinjen hvor ingenting en gang er kompilert og man må installere fra Tarballer.

God torsdag fra Rondane. Her jobber man senvakt men siden jeg tura opp til topp i går så tar jeg det chill i dag. Ha en fin dag.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Handler ikke om å være fanboy, handler om å ha et arbeidsverktøy jeg kan, er effektiv med og vet hvordan jeg setter opp akkurat slik jeg vil. Det er i både min, arbeidsgivers, og kundes interesse at jeg har et slikt verktøy

God morgen fra Tananger,
Feriemodus enda, det blir jobbing med forberedelser til asfaltering i gårdsrommet i dag og trekking av krabbeteiner i ettermiddag.
Godt med litt fysisk arbeid før jobbstart i neste uke.
Ha en fin dag

God eftan fra KRS!

Endelig på vei hjem etter 4 dager i Arendal. Som en russetid for politikere, lobbyister og pr-bransjen. :)

Ikke vært hjemme på over 1 mnd nå, så hører senga og sofaen roper i det fjerne! Så lenge fruen ikke roper er alt bra….

Tjohei, Kim

Back