TrønderOnsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Trondheim. Gårsdagens flyvninger med SAS Link og CityJet hit ga 2-0 til SAS Link både med tanke på flytype og service…begge var godt forsinket så ingen score på punktlighet…men det matcher jo morselskapet også. Nå en dag med opplæring av ny selger…som har bursdag så da blir det kanskje bobler i lunsjen…#snillsjef eller bare #tørstsjef. Nyt dagen åkkesom.

God morgen fra Tourrettes sur Loup. Marked her i byen i dag. Kanskje jeg finner mer pepper? Dessuten blir det en tur ned til NCE i kveld, for å plukke opp flere familiemedlemmer. Ha en fin dag

de74fa3ca0535dcaf34e35d53580b468.jpg

Last edited:
Re: TrønderOnsdag:-)

God morgen,
Her skal det en få ut en "etterlysning" etter folk så fort som mulig siden EU tydeligvis har synspunkter på hvor lenge en sak kan stå åpen med CV-info på folk. Kandidaten var egentlig identifisert før sommern så det er byråkratiøvelse som må pushes gjennom. Kona har blitt beinhard på joggingen så jeg blir nok kommandert ut på en tur etter jobb. Også skal ett stykk arving noen dager ut til de vi på et eller annet tidspunkt skal arve (håper det er en god stund til).

SAS link er bra, men alltid spennende hva slags seter en får i Embraermaskinene.

God morgen fra Riksen.

I dag blir det et lite inngrep for å prøve å åpne opp tett gallegang. Selve inngrepet er ikke så stort og gjøres med lokalbedøvelse så det bør gå greit. Etterpå blir det å holde sengen i fire timer. Frokost blir det ikke noe av i dag siden jeg må faste.

God morgen fra bortekontoret - travel dag i dag med en god del møter over computeren.

De illsinte syklistene er tilbake, og en valgte å slå i bilen min i et lyskryss og skrek som en sjøløve - da er bare å smile beste forsvar. Folk ass.

Dragen spiller turnering (i dag også, virker som alder er liten hindring i å hevde seg i den sporten) sp da blir det sikkert noe skoj med barna.

God formiddag fra Oslo. Bildene fra Innlandet er ikke bra og jeg er glad jeg ikke skal ut på veien mellom Oslo og Trondheim. Meldes at både rv 3 og E6 er stengt gitt. Og fortsatt vet ingen når jernbanen åpner, mildt sagt ekstraordinært det været som har vært ja. Her i Oslo har det heldigvis vært få problemer, men man bør likevel ikke gå for nære den sinte Akerselva nå om dagen. Og i Nord Norge er det tropevær. Jaja her får en fikse litt småtterier osv.

Last edited:

God formiddag fra Lysaker! Første dagen på kontoret etter ferien. Deilig å komme tilbake å se alle de hyggelige menneskene her igjen! Mye småplukk som må ordnes, i tillegg til at litt flybilletter til neste uke må bookes, og med det så er arbeidsdagen godt i gang.

Forøvrig litt spent på Drammenselva, ikke så mye man får gjort, så bekymrer meg ikke nevneverdig, men blir spennende å se hvor høyt den går de neste dagene. Bor ikke langt fra dens bredder, så bør kanskje sove på luftmadrass de neste dagene :)

Ønsker alle en flott dag.

God formiddag fra Skaun!

Ble vekket av bursdagssang og frokost her hjemme i dag, og selv om jeg bor like utenfor Trondheim har jeg ingen planer om bobler med EB i lunsjen nei... hehe. :)

Hans er på vei ut i havet og solen er i ferd med å titte frem her. La oss håpe på finvær noen dager nå, og gjerne også neste uke i Arendal. Arendalsuka som bringer soving på sofaer, luftmadrasser og generellt kaos, nesten som en leirskole for oss som bruker over str L i klær...

Snart vafler til lunsj, så kommer barn og familie på Stroganoff til middag!

Nyt dagen alle sammen!

Kim

Morn fra hjemmekontoret. Dukker visst opp en varebil med en sofa i løpet av dagen så da må man holde seg her.

Det var jo en del som mente meteorologene overdrev effekten av «Hans», men må jo si at rødt varsel ikke var å ta i når man ser effektene nå. (Disse kreisevarslene på telefoner i Oslo ser jeg jo var litt mye da)

Stoler fremdeles på myndighetene her i gården.

Det var jo en del som mente meteorologene overdrev effekten av «Hans», men må jo si at rødt varsel ikke var å ta i når man ser effektene nå. (Disse kreisevarslene på telefoner i Oslo ser jeg jo var litt mye da)

Stoler fremdeles på myndighetene her i gården.

Hehe jeg fikk to av dem i løpet av fem minutter på mandag og et i går mens jeg satt på tbanen. Men det sies at det var noe teknisk bøll og at det ikke var meningen det som skjedde her i Oslo iallefall. Får satse på at de får retta opp i det. Ellers enig Metorologisk institutt sender veldig sjeldent ut røde farevarsler. Det har kanskje gått litt inflasjon i gule farevarsler, men rød og oransje benyttes nokså sjeldent på skalaen og de sender ikke ut det uten at det er en veloverveid avgjørelse.

....og da har Drammen fått rødt farevarsel som følger av flom. Spennende tider når man bor i den mest flomutsatte delen av kommunen. Uansett, ikke mye man får gjort, så spennende dager i vente.

Full rulle på taket her i Vestsørøst .. Fint vær foreløpig, men det ventes mer moro til natten, så de må bli ferdige i dag. Proffe folk.

e09e426e0bd8793c898a061cf1b82b6d.jpg

God dag fra Lillestrøm. Litt stressete dag selv om det har vært på hjemmekontoret. Jeg har f.eks hjemmekontorert meg helt bort til Losby for å kjøpe med en put og en driver. Men de var stengt. Smågodt på polet er handlet og mailer besvart.

Straks rettes snuta mot Polen for litt jobb og litt bursdagsfeiring på forskudd sammen med tryllesmbrfadoren.

Ha en megabest onsdag

Ehhhh javel? Fem mann på taket, og ingen av dem sikret. Trodde USA av alle land hadde veldig mye lovgivning for sånt?

Joda, de har fallskjermer. ;)

Neida, du ser tau over taket. De er festet til sikringsvester. På noen av dem, ihvertfall. De som bossen anser som mest verdifulle. ;)

Valpen fikk turen sin til slutt. Nå er de alle tre i bakhagen og bjeffer til de går lei.

Onsdagen avsluttes her på Avid by IHG utenfor Augusta med m&m og en flaske vann .. Guttungen pådro seg ‘noe’ i Vegas i helgen, og dette ‘noe’ viste seg å være en svært hissig covid-bakterie .. Så på fruens ordre heiv jeg meg i bilen, anskaffet kriseforsyninger og dro ham med på legevakt og apotek. Turte ikke å bo hos ham, så etter å ha dyttet ham full av pedialytes og kyllingsuppe forflyttet jeg meg hit.
Han har allerede begynt å hoste opp gørr, så han er tydeligvis på bedringens vei. Fruen har derfor autorisert hjemreise etter frokost. ;)

Men først skal det soves.

a7fdec399a696cc33b2c0f1627bb6d77.jpg

Back