• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TrønderFlyTreff - jun/jul? --> 20. juli

Trøndere -forèn Eder !!!!

Åpen melding til alle flypratere som befinner seg i-eller i nærheten av-muligheten til et Flyprat-treff :D

Jeg vet det er mange flere enn LTH,Cedlind,zico77,VC10 og undertegnede som er brukere av forumet, som befinner seg i nærheten av Trondheim. Dete hadde vært skikkelig artig om flere av oss hadde trådt fram og blitt med på dette :
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=87014

Så VÅKN OPP og meld dere på !!!! :drink

Re: TrønderFlyTreff - jun/jul

Sorry! Har vore så hektisk -har jo jobba og jobba og jobba, åsså har eg vore i Frankfurt, så har rett og slett ikkje observert tråden ;) Har lagt inn JA på alle, utanom 22/6. Kan igrunn då også, men fornøyd om det blir ein av dei andre dagane ;)

22/6 har jo plutselig passert. :)

Siden jeg plutselig har havnet i en liten tidsklemme og egentlig ikke kan planlegge så forbaska mye utover at 4 eller 6 Juli passer best pr nå, så kan kanskje noen av dere andre bestemme en dato?

Så får jeg heller dukke opp om jeg kan ;)

Vel karer - skal vi bestemme oss for en dato? Det bør vel nesten bli til neste uke!
For min del har jeg jo sagt at jeg ikke kan på mandag, men dersom dette passer best for resten av gjengen, håper jeg det skal være mulig å bytte vakt!

Kan vi ikke i felleskap bare sette dato 4/7 da ?

All in favor say "I"... :D

Knut - du bytter bare vakt på mandag. Herved bestemt !!!

Mandag 4/7 kl. 1900 - vi møtes på "Den gode Nabo" - jeg reserverer bord til 1900 !!!!

Jeg er ferdig på jobb kl 20:15 og tror ikke jeg klarer å være inne i Tr.heim før tidligst kl. 21:30. Dere er vel godt nedi ølglass nr. Ørti da ;-)

Jeg er som sagt litt 50/50.

(Om det ikke tryner med ferie for noen, så kan det kanskje være en idé å utsette det litt?)

Jeg er som sagt litt 50/50.

(Om det ikke tryner med ferie for noen, så kan det kanskje være en idé å utsette det litt?)

OK det altså.... Undertegnede reiser på ferie 7/7, men ev. datoer etter 20/7 passer meg. Jens , lager du en utvidet ev. ny doodle...?

OK det altså.... Undertegnede reiser på ferie 7/7, men ev. datoer etter 20/7 passer meg. Jens , lager du en utvidet ev. ny doodle...?

Jeg har ikke fått byttet enda, men dersom det ligger an til å bli på mandag skal jeg gjøre mitt beste og håper det går. Blir gjerne med på en ny doodle dersom det blir aktuelt, men realistisk sett fyker vel folk ut i ferie en etter en når neste uke er over!

Jeg har ikke fått byttet enda, men dersom det ligger an til å bli på mandag skal jeg gjøre mitt beste og håper det går. Blir gjerne med på en ny doodle dersom det blir aktuelt, men realistisk sett fyker vel folk ut i ferie en etter en når neste uke er over!

Ser ikke ut som det blir noe mandag. Det er ikke bestillt bord på Nabo'n.

Har kontor på Solsiden også eg no -og har kontordag onsdager der, så det trur eg må bli dagen for min del. Jobber såpass masse overtid, at eg sliter med å få tid å gå innom forum å sjekke tråden ofte nok ;)

Onsdagene er helt OK for min del. Jeg kan sikkert 27. også, men skal stikke til Storås *senest* 28., så det er kanskje ikke å foretrekke.

Siden de fire som har svart så langt alle kan onsdag 20., så kan vi jo like greit spikre med en gang.

Frode, you fix naboen? :)

Siden de fire som har svart så langt alle kan onsdag 20., så kan vi jo like greit spikre med en gang.

Frode, you fix naboen? :)
Den er grei - la oss håpe på utepils på lekter´n :cool:

Re: TrønderFlyTreff - jun/jul? --> 20. juli

Takker så meget for nok en hyggelig kveld på Den gode Nabo :D Håper bare at vi neste gang kan bli flere :D :D :D

Re: TrønderFlyTreff - jun/jul? --> 20. juli

Takker så meget for nok en hyggelig kveld på Den gode Nabo :D Håper bare at vi neste gang kan bli flere :D :D :D
Takk for i går ja - trivelig selskap og godt øl på Naboen. Vi ses til høsten og håper på å se noen nye fjes da.
Fortsatt god sommer :cool:

Back