Trippelgod lørdag fra Bongo!

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Trippelgod lørdag fra Bongo!

Da er jeg endelig på vei hjemover. Selv om det har vært en både hyggelig og givende jobbtur, med mange gamle og nye kjente, er det deilig å runde av siste jobbreise før sommeren og å komme hjem til "she at home".

Bongos Tryllereiser reiseansvarlig har også, i god gammel stil, funnet den mest effektive ruten hjem. Den starter med CX!

04854556dd0c461bdd59befcc7d61a6c.jpg

Satser på at det blir et koselig gjensyn. Stilig så langt vaffal.

Ha en ekstra best lørdag

Re: Trippelgod lørdag fra Bongo!

Morn fra hjemme. Fikk lov til å sove til nesten kl 7 så det er godkjent. Skal visst i en babyshower i dag, så god unnskyldning til å slippe unna rot og pappesker for en stund.

God morgen fra Hvalstad. Her skal vi etterhvert nedover til de vestfoldske øyer for et bryllup. Ha en fin dag

God morgen fra myggheim, hytta vår ved Sperillen. Her er det 2 store myggtråkk som møtes og når hytta i tillegg er liten, har jeg døpt den myggheim. Det hjalp ikke att det akkurat hadde regnet, da jeg ankom ved 22 tiden i går, det var for j..... med mygg. Her foretrekker jeg å være utenom mygg sesongen, det er best. I dag skal jeg leke gartner, det skal fylles på medbragt plantejord og såes gressfrø, så blir det nok fint til neste år. og det er vel dagens plan. ha en framifrå dag alle sammen.

God morgen fra Gullstuen OSL,
Første leg fra SVG over fjellet til OSL med SK4006. Tåke i Sola området i morges , men ut over det flott sommer vær over fjellet. Det blir varmt i dag og ut fra varme disen å dømme.
Litt mer frokost inntas før neste leg ned til NCE med SK4701.
Ferie i i over 3 uker skal bli bra!
Ha en fin dag og god helg.

God formiddag fra San Benedetto del Tronto. En 10 kilometers gåtur før 07:30 og mens det ennå kun var 25 grader. Droppet buffetfrokosten til fordel for en a la carte frokost på en fortausrestaurant i sentrum. Nå solseng og bading de neste timen før vi finner et passende sted for lunsj…nok et Vongole måltid forventes. Best lørdag!

God morgen fra Kristiansand. Litt rolig morgen for min del i dag, men trasker vel opp til Odderøya for litt mer festivalfiksing. Men jeg driver mest i forkant og etterkant så når første dagen gikk bra så går nok sikkert dagen i dag bra og.I går hadde jeg 24k skritt, så selv om jeg satt en del stille så var det stadig vekk noen småting her og der.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Knausen. For varmt å spise i hagen i dag, men nå er det solseng og podcast. Hage/kostyme partyet begynner klokken 1500 med 60 pax i 30 grader - hva kan gå galt? Dragen har kjøpt et komplett Playboy Bunny antrekk så jeg gleder meg voldsomt.

IMG_3840.jpeg

God formiddag fra Kongsberg.

Kjerringen har kjørt til Tønsberg for å treffe sin søster og få badet i sjøen. Dette er ikke noe for far så han holder seg hjemme. Kona ringte nå i sted og sa hun hadde lovet søsteren sin å bake en kake til en navnefest i morgen. Det får hun ikke gjort der nede så da blir det kakebaking på meg i dag.

Ellers blir det naturligvis å benke seg foran fjernsynet klokken 1800 når Norge møter Skotland. Den kampen bør de helst vinne ellers henger EM i en nokså tynn tråd.

G’morgen …. Litt hurlumhei på morran før det blir avgang tilbake til Augusta. Denne gang i egen bil. En del gjenglemte gjenstander må over. Normalt.

Ser ihvertfall ut til å bli en fin dag!

God morgen fra Knausen. For varmt å spise i hagen i dag, men nå er det solseng og podcast. Hage/kostyme partyet begynner klokken 1500 med 60 pax i 30 grader - hva kan gå galt? Dragen har kjøpt et komplett Playboy Bunny antrekk så jeg gleder meg voldsomt.

View attachment 53533

Synes ikke du så noe dårligere ut i antrekket ditt. Tommel opp til begge to:-)

Back