TRF 24.09.2011 - Adria Airways på besøk med A319

andreas_a

ScanFlyer Gold
TRF 24.09.2011 - Adria Airways på besøk med A319

pluss litt mer normal Torp-trafikk:

S5-AAR by andreas.aulin, on Flickr

S5-AAR by andreas.aulin, on Flickr

LN-WDI by andreas.aulin, on Flickr

OH-UTI by andreas.aulin, on Flickr

Denne burde vel snart få et nytt hjem...

LN-RDO by andreas.aulin, on Flickr

EI-DPH by andreas.aulin, on Flickr

LN-WDG by andreas.aulin, on Flickr

LN-WDG by andreas.aulin, on Flickr

TC-FBV by andreas.aulin, on Flickr

og til slutt en med propellen på taket ...

LN-OCW by andreas.aulin, on Flickr

Re: TRF 24.09.2011 - Adria Airways på besøk med A319

Flotte bilder av Adria Airways og Freebird.
Widerøe som tar av med "propell-skyer" og eksos bak var virkelig helt topp ;)

Noen av bildene var en anelse for lyse pga sola synes jeg. Hvis du skyter i raw bør du prøve å justere ned eksponeringen litt, hvis du ikke skyter i raw bør du begynne ;)

Jeg var en rask tur innom Torp torsdag ettermiddag, jeg fikk en slags hauk som stod stille i lufta som et helikopter på jakt etter byttedyr.

Takk for tilbakemelding. Ja, jeg må nok sjekke eksponeringen litt nærmere... Det å redigere bildene med direkte sollys på skjermen var nok heller ikke et sjakktrekk ;)

Heisann, mye flott på TRF. Flott å se det er variasjon. Skulle jo gjerne ønsket at du fikk med litt miljø også. Terminal, TWR o.l. hadde spritet opp for min del. Sist jeg var i TRF var det bare en plankehaug av ett bygg, og det begynner å bli noen år siden :lol:

Her var det flere flotte bilder av fly vi ikke ser veldig ofte.

Vidar

Heisann, mye flott på TRF. Flott å se det er variasjon. Skulle jo gjerne ønsket at du fikk med litt miljø også. Terminal, TWR o.l. hadde spritet opp for min del. Sist jeg var i TRF var det bare en plankehaug av ett bygg, og det begynner å bli noen år siden :lol:

Skulle gjerne hatt noe bilder av terminalbygg og slikt, men tror det blir vanskelig da alle plassene å stå er på samme side av rwy som terminalbygget er. Den eneste muligheten er hvis man fotograferer mens flyene står ved gate

Back