BOO Treningstider Bodø Airshow fredag 15 juni

Treningstider Bodø Airshow fredag 15 juni

Ja fredag 15 juni vil mange av de som skal fly under airshowet ha trening. Fotoforbudet vil være opphevet. Tidene er som følger, men endringer kan skje:

1026 F/A 18c Swiss Airforce
1050 Jas Gripen Swedish Airforce
1110 Patrouille Suisse
1140 SK 105 Austrian Airforce
1215 F/A 18c Finnish Airforce
1245 Frecce Tricolori
1410 F16 Belgian Airforce
1638 Jurgis Kayris SU26
1707 RAF Hawk

Re: Treningstider Bodø Airshow fredag 15 juni

Perfekt!! Blir vel ikke mye jobbing på meg den dagen. :)

Hei er det noe spisested i nærheten av Widerøehangaren/stevneområdet hvor man eventuelt kunne tatt en enkel lunch etter at Frecce har hatt treningen sin. Er jo en time der før den belgiske F16 skal i lufta etterpå.

Kunne du og eventuelt andre tenkt å vært med på lunch?

Desverre så er det ikke noe spisested i området der,alternativ er jo å ta lunsj på Kafe Disken Flymuseumet der er det sånn nogenlunde utsikt mot stripa dog ikke perfekt.Men hvis vi nu en gang får sommer her i vinterland så er det beste å slenge seg ned på haugen ved widerøe hangaren.Eller utfor Flymuseumet (Mot runway) Mulig jeg kommer,tar lunsj kl 12:00

Last edited:

Desverre så er det ikke noe spisested i området der,alternativ er jo å ta lunsj på Kafe Disken Flymuseumet der er det sånn nogenlunde utsikt mot stripa dog ikke perfekt.Men hvis vi nu en gang får sommer her i vinterland så er det beste å slenge seg ned på haugen ved widerøe hangaren.Eller utfor Flymuseumet (Mot runway) Mulig jeg kommer,tar lunsj kl 12:00

Regner med at jeg blir å titter til og med Frecce er ferdig. Er såpass stort sprang fra Frecce er ferdig til den belgiske F16 kommer så vet ikke om jeg venter på den. Men hvor vil du annbefale, Widerøe hangaren eller flymuseet? Hvor er best og se?

I grunnen så er begge plassene helt greie.Regner med du er til fots så da er korteste vei til Flymuseumet.

Back