Trenger navn på "handling agent" for Brussels Airlines?
Skulle reise fra Gardermoen til Manchester (via Brussels) sammen med mine sønner fredag, med retur mandag.
Dessverre ble en av mine sønner forsinket, slik at han ikke kunne rekke flyet. Det ga jeg beskjed om til Brussels-representanten ved check in-skranken, med spørsmål om mulige konsekvenser for returen (var en lavprisbillett, uten mulighet til å booke om).
Fikk beskjed om at alt var greit og at vi ikke trengte å foreta oss noe i den sammenheng. Siden jeg vet at det i "gamle" dager var slik at du mistet returrett dersom du ikke var med på flyet ut, spurte jeg spesifikt om dette, men fikk til svar at slik var det ikke lenger.
Men på hjemturen i Manchester ble svaret det motsatte. Fikk vite at min sønn (som hadde kommet seg til Manchester på annen måte) ikke kunne bruke returbilletten til Oslo, nettopp fordi han ikke var med ut. Vi ble nødt til å kjøpe ny billett til £408 til det samme flyet.
Prøvde å finne representanter for Brussels Airlines ved ankomst Gardermoen, men kom ikke lenger enn til at "Mendes" (eller noe liknende) var handling agent for Brussels Airlines. Men ingen hadde kontaktinfo, og jeg har heller ikke funnet noe på nettet.
Noen som kan hjelpe? Hvordan kan jeg kontakte handling agenten for Brussels Airlines?
Skulle reise fra Gardermoen til Manchester (via Brussels) sammen med mine sønner fredag, med retur mandag.
Dessverre ble en av mine sønner forsinket, slik at han ikke kunne rekke flyet. Det ga jeg beskjed om til Brussels-representanten ved check in-skranken, med spørsmål om mulige konsekvenser for returen (var en lavprisbillett, uten mulighet til å booke om).
Fikk beskjed om at alt var greit og at vi ikke trengte å foreta oss noe i den sammenheng. Siden jeg vet at det i "gamle" dager var slik at du mistet returrett dersom du ikke var med på flyet ut, spurte jeg spesifikt om dette, men fikk til svar at slik var det ikke lenger.
Men på hjemturen i Manchester ble svaret det motsatte. Fikk vite at min sønn (som hadde kommet seg til Manchester på annen måte) ikke kunne bruke returbilletten til Oslo, nettopp fordi han ikke var med ut. Vi ble nødt til å kjøpe ny billett til £408 til det samme flyet.
Prøvde å finne representanter for Brussels Airlines ved ankomst Gardermoen, men kom ikke lenger enn til at "Mendes" (eller noe liknende) var handling agent for Brussels Airlines. Men ingen hadde kontaktinfo, og jeg har heller ikke funnet noe på nettet.
Noen som kan hjelpe? Hvordan kan jeg kontakte handling agenten for Brussels Airlines?