Trenger litt hjelp da jeg er ny her.

Hpkris

Front section flyer
Hei.
Håper noen kan hjelpe meg, har lett nettet rundt etter 1:200 modell av Tuifly nordic, men virker som den ikke finnes, har og sendt mail til startour. Noen som vet hvor man kan finne den?? Skal ikke se bort i fra at jeg kan ha oversett noen sider. Leter også etter et Transwede MD-87. Takknemlig om noen kan gi meg et tips. Har selfølgelig vært på mega aviaton store og diverse andre...

HPkris

Det var vel det svaret jeg ikke ville ha :( Alle andre får man jo tak i på nett, men glemte selvfølgelig å kjøpe et til meg selv når jeg dro med de i fjor..

Ebay, QXL, Finn og andre markedsplasser er stedene som maa overvaakes hvis man er ute etter utgaatte modeller.

Synd du ikke var her før... solgte min ene 757 i Fritidsresor/Finnmatkat-scheme og de jeg 4 jeg har nå selger jeg ikke, men jeg fikk faktisk 2 av de levert gratis fra TuiFly Tax-Free shop i St.holm. Frakt og flyene gratis..Så give it a try! :)

Synd du ikke var her før... solgte min ene 757 i Fritidsresor/Finnmatkat-scheme og de jeg 4 jeg har nå selger jeg ikke, men jeg fikk faktisk 2 av de levert gratis fra TuiFly Tax-Free shop i St.holm. Frakt og flyene gratis..Så give it a try! :)

Sendte mail, men de hadde ikke noen, eller har du kanskje en annen mail adresse enn den jeg brukte?

Du får kjøpt de om bord hos Tuifly nordic! ;)

Ikke veit jeg med Hpkris, men det høres litt sløs ut og evt. ta fri fra jobb/skole, betale for en uke i syden kun for og kjøpe en modell ;)

Har 1 stykk av nevnte 757.
Prøv og sende mail til TuiFly i Tyskland, og evt. "Thomsonfly"?

Back