• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Trenger litt hjelp av OSL spottere imorgen (24 juni)

LN-DAG

ScanFlyer Pensjonist
Hei!

Min datter er så heldig at hun får muligheten å komme seg vekk fra regnet og kulden her nord og får seg en tur til Tyrkia med noen venner.

De kommer fra Tromsø med DY245 som lander 13:20 etter rutetabellen (vet ikke reg.nr) og skal fly videre med Thomas Cook DK809 kl. 17:55 (trudde T. C. hadde TCX ......) .

Så hvis det var noen der i de tidspunktene hadde jeg satt stor pris på noen bilder :nor
Kan ikke love noen belønning :drink, men kanskje noen bilder av dine/deres fam./venner ved ank./avr. TOS eller BDU :up:

På forhånd takk.

DY`n rekker jeg ikke, men DK derimot skal jeg gjøre alt for å få til. Har lånt objektiv av en proff flyspotter siden mitt er på service. Den er litt uvant å bruke men skal gjøre så godt jeg kan. Prøver å få til både taxi og take-off.

Hei folkens, er det noen som kan hoste opp reg.nr på denne kjerra? Skal straks nordover til OSL.

DY`n rekker jeg ikke, men DK derimot skal jeg gjøre alt for å få til. Har lånt objektiv av en proff flyspotter siden mitt er på service. Den er litt uvant å bruke men skal gjøre så godt jeg kan. Prøver å få til både taxi og take-off.

Høres flott ut, men sett ikke liv og helse på spill ;)

Turen så langt har gått bra for dem og selvfølgelig glemmer hun å ta bilder ........ før badestrendene i Alanya.

Håpe reg. nr. dukker opp :)

Takk for ditt engasjement .

Hei folkens, er det noen som kan hoste opp reg.nr på denne kjerra? Skal straks nordover til OSL.

Er en 767 på vei derfra nå:
Callsign: TCX54QT
Flightnr:
Reg: G-TCCA
Hex: 40057F
Model: Boeing 767-31K (B763)
Airline: Thomas Cook

Siste oppdatering: Airbus 330-343X
reg: OY-VKG
Avg: 17:55 Antalya DK809 Thomas Cook Gate 59

;)

Til
ENGM 911

Tusen takk for hjelpa
Fine bilder, som hun ser på nå nede i Alanya ;)

Mvh

Dag H

Back