Trenger info om størrelse på innsjekket bagasje

SQ 880

Newcomer
Trenger info om størrelse på innsjekket bagasje

Trenger info om maks størrelse på innsjekket bagasje på interkontinentale flighter med Finnair.

Re: Trenger info om størrelse på innsjekket bagasje

Finland -> Europe, Middle East, Asia, Africa, Central and South America -> Finland

Business Class 30 kg or 66 lb
Economy Class 20 kg or 44 lb.

Finnair Plus Platinum, Gold and Silver members are allowed 40 kg or 88 lb. of baggage regardless of travel class.

Children under 2 years of age (infants) without a reserved seat may bring 10 kg or 22 lb. of baggage and one folding pushchair.

Also note that a single bag may not weigh more than 32 kg or 70 lb. (for example a suitcase shared by two passengers travelling together).
Finland ->USA, Canada -> Finland

Business and Economy Class: two pieces of baggage with the maximum dimension of 158 cm or 62 in. (length + width + height) and the maximum weight of 32 kg or 70 lb. per piece.

Children under 2 years of age (infants) without a reserved seat may bring one piece of baggage with the maximum dimension of 115 cm or 45 in. and the maximum weight of 10 kg or 22 lb. and a folding pushchair.
Also note that a single bag may not weigh more than 32 kg or 70 lb. (for example a suitcase shared by two passengers travelling together).

Ingenting om fysisk kollistørrelse desverre.
Har en boks som er 165 x 30 x 50, som veier 11 kg.
Maks 158 cm hos SAS, ingenting info å finne hos Finnair

Det betyr at vis jeg pakker den om slik at den blir 158 cm eller kortere bør det
gå greit??

det er slik jeg tolker det ja....men jeg er ingen ekspert!

Takk for hjelpen, har du link til der du sakset det fra?

Prøvde å legge linken ut, men fikk det ikke til....
Gå inn på www.Finnair.com/no --->Travel info---->Before the flight----->Baggage------>Checked baggage

Back