Trenger flyplassbilder til illustrasjoner på forumet

gustavf

Moderator
Medlem
Trenger flyplassbilder til illustrasjoner på forumet

Som dere kanskje ser driver vi med nytt system for ekspansjon av forkortelser. Det nye systemet er mye mer fleksibelt (OSL er et eksempel).

Vi kan legge inn f.eks. bilder for å illustrere en flyplass eller et flyselskap. Jeg vet ikke om noen av forumets medlemmer har noen bilder de kunne tenke seg brukt i en slik sammenheng? For å holde rene linjer vil nok helst en Creative Commons Attribution-lisens være greit på slike bilder.

Re: Trenger flyplassbilder til illustrasjoner på forumet

Har et fra SVG som kanskje kan brukes. Men hva er reative Commons Attribution-lisens?

Kristiansund lufthavn, Kvernberget KSU/ENKB , (Ja jeg VET at det er stort, men vi snakker tross alt om en flyplass)

Og borte ble det.

Last edited:

Kristiansund lufthavn, Kvernberget KSU/ENKB , (Ja jeg VET at det er stort, men vi snakker tross alt om en flyplass)

Jeg er helt sikker på at det er et bilde du ikke har copyright på.

Og man skal være forsiktig med slikt... Jeg kjenner opp til flere her som har ringt meg til alle døgnets tider og grått sine bitre tårer over alle de slemme folkene som har brukt bildene deres...

Og unge Speedbird har helt rett i at han skal ha kompensasjon. Det er det ingen (håper jeg) som bestrider, men da skal man også holde sin egen sti ren.

Kan jo alltids bidra jeg også.

Terminalen på Kvernberget.
ENKB.jpg

Back