Trenger din hjelp!

maren

Newcomer
Hei alle sammen.

Jeg heter Maren. For to år siden studerte jeg ved Høgskolen i Østfold i Halden.
Når jeg er tilbake i tyskland og skal skrive masteroppgaven min ved institutt for markedsføring ved Johannes Gutenberg-Universitetet i Mainz. Til dette skal jeg gjennomføre en empirisk studie om fritidsreiser.
I den forbindelse vil jeg gjerne gjøre en kulturell sammenlikning mellom nordmenn og tyskere, og til dette trenger jeg din hjelp. Kunne du være så snill og ta deg 10 minutter til å besvare spørreskjemaet mitt?

Skjemaet på engelsk finner du her: www.marketing-mainz.de/travel

Det ville også være fint om du kunne sent dette spørreskjemaet videre til venner og familie, for jeg trenger ganske mange. Dette vil selvfølgelig være anonymt og konfidensielt. Svarene vil utelukkende bli brukt som kildestoff til masteroppgaven.
På forhånd takk.

Med vennlig hilsen
Maren

Attention: If you haven't visited the countries named in the study, no problem, please answer the questions regarding the country as you perceive it. That is important! Thank you!

Istedenfor å bare svare i hytt og pine avbrøt jeg da det ble for mange spørsmål hvor jeg rett og slett ikke skjønte hva det ble spurt om og hvor logikk manglet.

Opsjonen "vet ikke" eksisterte heller ikke og med et så perifert emne som Romania er man garantert støy uten å vite hvor mye som er støy og undersøkelsen blir da uten verdi. Uansett vet du sikkert at du ikke får representative utvalg med den måten du henter folk inn til undersøkelsen.

Back