• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Treåringen i rullestol skulle til Disneyland, ble skilt fra familien og kroppsvisiter

Hpkris

Front section flyer
Treåringen i rullestol skulle til Disneyland, ble skilt fra familien og kroppsvisiter

Helt utrolig denne saken...

Mamma og pappa, bror, søster og besteforeldre skled gjennom sikkerhetskontrollen, men minstemann på tre år ble stoppet av kontrollørene. Treåringen, som satt i rullestol på grunn av et brudd i foten, ble holdt igjen slik at sikkerhetsvaktene kunne undersøke om han hadde bomber festet på kroppen.

Video er her: http://www.dagbladet.no/2012/03/20/nyheter/sikkerhetskontroll/flyplass/usa/20755136/

Re: Treåringen i rullestol skulle til Disneyland, ble skilt fra familien og kroppsvis

Jeg var egentlig mest overrasket over at han fikk lov til å filme i sikkerhetskontrollen.

Re: Treåringen i rullestol skulle til Disneyland, ble skilt fra familien og kroppsvis

Hvor mange tusen ansatte har ikke TSA? At det blandt de tusener finnes et par tullinger er vel ingen stor overaskelse så at noen driter seg ut fra tid til annen er vel ingen bombe. Har inntrykk av at dette hauses opp veldig hver gang noe skjer. Det er tross alt mange millioner som går gjennom hver eneste dag uten noen som helst problemer. Jeg har aldri vært der selv så jeg kan ta feil.

Men så klart, dette her ikke bra, overhodet ikke bra.

TSA er en underlig størrelse...
I sommers på vores tur til GUAM fik min søn indraget sin tandpasta...Vel den var for stor, jeg havde overset den, men jeg selv havde både tandpasta og shampoo med og det blev ikke indraget....selv om beholderne var større end det tilladte
Hilsen Ole

Alle er møkka lei av væskereglene - inkludert TSA. Det er bare de største tullingene som tar det der høytidelig nå. Jeg har alt liggende i toalettvesken og er ikke blitt bedt om å åpne på flere år. I USA altså .. I Europa er de langt strengere .....

Back