• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Transatlantisk i C-klasse med UA: 777 eller 752?

The Viking

Gastronaut
Drodler med en US poengbasert openjaw bonustur OSL-GIG (mest sannsynlig med LH), returen derimot kan det se ut som over dammen blir FLL-IAD-LHR-OSL hvor det lange strekket enten kan være en 777 eller opprinnelig CO metall 752. Har ikke fløyet noen av de før; forsøkt litt via FT å finne gode rapporter, men ikke klart det. Nye 777 c-klasse ser jo spennende ut, men smalt og trangt?
 
CO C setene er mye bedre/større, synes jeg. På UA er man veldig nære naboen, sikkert ok hvis man reiser sammen. Service/mat har også vært bedre på CO, men dette begynner kanskje å jevne seg ut?
UA har vel også fremdeles noen 777 med gamle seter, så en risk for at man kan få dem.
 
Jeg fløy med UA 772 i C i sommer, nye C klasse med 2-4-2. Var litt trangt (jeg er 189cm og 100+kg, men med setet helt nedslått blir det veldig privat og anbefales ikke om man er klaustrofobisk. Var bra sete ellers og stor skjerm. Ellers var servicen bra (hadde lave forventninger).
Hadde valgt dette om igjen uten å nøle :-)
 
Back
Top