• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Trådløst hos Norwegian - noen som har testet det?

Re: trådløst hos Norwegian - noen som har testet det?

Det er massevis av postinger her gjort fra DY-maskinene - ikke minst i God morgen-trådene. Det virker .. ;)

Skal ut å fly DY i morgen igjen. Kanskje får jeg testet det igjen. Funket veldig bra sist jeg prøvde i hvert fall.

Jeg testet det på en flight i dag fra Nice til Oslo. For oss flynerder var det veldig gøy å kunne følge med på FlightRadar24 APPen på iPhone, hvor man da kunne se flyet man sitter i og all trafikk rundt. Det er også nyttig for å lære geografi!

Forøvrig var det rask tilkobling og nedlastning, og dessuten gratis i en prøveperiode.

Back