• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL TP med E90 14FEB22

Ser ut som en ny direkterute OSL-FAO, men finner den ikke på FINN eller Google, og ikke på siden til TAP heller ? Kan noen sjekke denne please ?

Det er nok ikke noe ny rute, er nok 1 oneoff charter.

Hvis det hadde vært fast så hadde den hatt 3 sifret flight no startet på 7

men denne hadde TP flight no i TP sin charter range.

S

Takk for raske svar, men jeg hadde håpet på litt konkurranse til Norwegian....
Før corona så fløy N denne 7 g i uka. Jeg synes det er litt rart at ikke Flyr eller Ryanair titter på denne ?

Takk for raske svar, men jeg hadde håpet på litt konkurranse til Norwegian....
Før corona så fløy N denne 7 g i uka. Jeg synes det er litt rart at ikke Flyr eller Ryanair titter på denne ?

Kommer nok. Såvidt jeg husker fløy SAS også fra OSL og CPH.

Ja jeg vet om sas, men prismessig ligger de ganske høyt, og N skummer fløten på denne ruta...

Det norske kvinnelandslaget i fotball har vært og spilt Algarvecup siste uken. Resultatmessig har det vært så som så. Kan det være at de har hyret inn TP for å fly dem nedover? Tidsmessig passer det i allefall fint. Charteren gikk 14/2 og de hadde første kampen 16/2.

Og hvis det kan passe at den cupen er ferdig sånn ca Onsdag,
Kan se følgende planlagte flight:

TP9130/23 - FAO OSL ETA 2315/23FEB E90
TP9284/24 - OSL LIS ETD 1130/24FEB E90

S

Cupen er ferdig onsdag. Norge spiller siste kamp klokken 11.00 på onsdag, så hjemreise klokken 18.00 samme dag passer fint.

Back