• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TOTALT OT : RBK ute av cupen !!

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
L

LN-HAT

Guest
Dett skal feries med en ISKALD HANSA FATØL !! :smokin :cheers:

Herreguuuuuuuuuud hvor hærlig LN-HAT!!!:cheers: :smokin
Jeg kan ikke få sagt hvor mye vondt jeg ønsker denne klubben!:biggrin

Det er mange årsaker til RBKs nedtur i år, men en av de viktigste er at de faller for egen arroganse og at dommerne nå har begynt å vurdere RBK og motstanderene helt likt!

YES!

*stønn* Det er mulig jeg fremstår som en dårlig taper, men VIF fortjente på ingen måte å vinne i går. De ble totalt overkjørt i andre omgang! Å spille med samme stilen som Hviterusslands landslag gavner ikke akkurat norsk fotball. Det er trist og kjedelig å se et såkalt topplag ligge med 9-10 mann inne i egen 16-meter... men det kan kanskje forklare hvorfor VIF ikke har innfridd i det siste? :naughty:

Men uansett, som mangeårig og trofast Startsupporter er man vant til at cup'en går i dass lenge før sommerferien, Start i en cupfinale kalles X-Files...:p Nå gjør de det (enn så lenge) så bra i serien at vi kan overse glatt at cupen glapp i år også! :)

Originally posted by enml
[...] at dommerne nå har begynt å vurdere RBK og motstanderene helt likt!

(For dumt til å fortjene noen kommentar):sarc

RBK trekker ihvertfall publikum... :thumbup

Originally posted by LCH

Det er nå vi virkelig får se om RBK-supporterne har Brann/VIF takter over seg og støtter laget i tykt og tynt, eller om det bare er medgangssupportere. Det er ting som tyder på det siste...

Uansett er det på tide at det blir spenning i Tippeligaen igjen, RBK's dominans ødela norsk fotball i altfor mange år.

Morsomt at RBK røk ut av cup'en. Så nå ligger alt til rette for at Brann kan hente hjem kongepokalen også i år. :cheers:

Det pryder forsida på Adressa. Detaljene er her: http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=NIHHKZTRWQ5PZQFIMUNCFEQ?articleID=81495

Kanskje trønderne går over på synkronsvømming?

Originally posted by LCH
Originally posted by enml
[...] at dommerne nå har begynt å vurdere RBK og motstanderene helt likt!

(For dumt til å fortjene noen kommentar):sarc

Hvor mange var det på Lærskchendal i går sa du? :)

Men er ikke dette (og pensjonistene i Iron Maiden) Pondusprat? Burde vært forbudt, spør du meg :D :sarc

Før jeg glemmer det: 11 trøndere med handlebar moustaches som bedriver synkronsvømming hadde vært mer interessant enn like mange tullinger som slåss om en halv ball. La dem få en hver så slipper de å krangle. :smokin

Back