Polaris
Free Luigi
Kjapp liten tripreport siden jeg sitter og er særs utslitt uten noe mer å gjøre i dalen
11:55 - 20 minutter før rutetid - tok vi av fra Tromsø lufthavn med LN-RRF, i tjukk tåke, vind og regn. Piloten hadde på forhånd "advart" om turbulens (ba oss tre ekstra gang om å holde setebeltet på hele veien pga dette), men det var ikke en eneste hump på hele turen!
Jeg må være ekstremt heldig med mine flyturer, for det hadde vært turbulens på det meste av take-offer tidligere på dagen...
Jeg satt på 6A, relativt dårlig beinplass, men deilig å ha midtsetet ledig. Ikke fullt fly, men allikevel kanskje 70 nærmere 80 av setene dekket. På 6C satt en veldig hyggelig kar fra Atlanta som skulle opp og jobbe med satellitter, dermed pratet jeg med han hele veien til Longyearbyen (jeg studerer mot å evt. jobbe med satellitter
).
Observasjon 1: Hva er den grusomme maten SAS serverer, som lukter OSTEPOP?! Forferdelig lukt av det, reiv i nesa....
Observasjon 2: Flyet var litt skittent, relativt slitt allerede og gav meg nesten wibes av et gjennomsnittlig fly hos Norwegian. Hadde jeg for høye forhåpninger om standarden? Er de andre 2008-flyene fra SAS såpass slitt allerede?

11:55 - 20 minutter før rutetid - tok vi av fra Tromsø lufthavn med LN-RRF, i tjukk tåke, vind og regn. Piloten hadde på forhånd "advart" om turbulens (ba oss tre ekstra gang om å holde setebeltet på hele veien pga dette), men det var ikke en eneste hump på hele turen!

Jeg satt på 6A, relativt dårlig beinplass, men deilig å ha midtsetet ledig. Ikke fullt fly, men allikevel kanskje 70 nærmere 80 av setene dekket. På 6C satt en veldig hyggelig kar fra Atlanta som skulle opp og jobbe med satellitter, dermed pratet jeg med han hele veien til Longyearbyen (jeg studerer mot å evt. jobbe med satellitter

Observasjon 1: Hva er den grusomme maten SAS serverer, som lukter OSTEPOP?! Forferdelig lukt av det, reiv i nesa....

Observasjon 2: Flyet var litt skittent, relativt slitt allerede og gav meg nesten wibes av et gjennomsnittlig fly hos Norwegian. Hadde jeg for høye forhåpninger om standarden? Er de andre 2008-flyene fra SAS såpass slitt allerede?
Last edited: