Torsdag

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
…..kunne vært bedre for oss - den yngste hunden kom hjem fra Cannon Beach med 2 forstuinger i “håndleddet” ja det er håndledd i fremre poter. Nå er hun inne for en bandasje med innlagt “splint”.

Men det kunne ha gått mye værre hun jaget en måke og hoppet over 2.5 meter støttemur, heldigvis landet hun i nokså myk sand (det er veldig mye sand i Cannon Beach), men vi bytter på med hvem som skal få en natt’s søvn….

Hun må også løftes rundt, bra workout for meg opp/ned trappene - trenger ikke de 20 kg vektene jeg løper 5k hver morgen….PS Erna tar 100% feil, jeg er en utrolig smilende og glad jogger…….

God kveld fra San Francisco. Kommet oss vel frem på hotellet. Nå er det bare å holde seg våken i tre timer til. Bolaget fungerte bra og som forventet.uber og lyft skulle ha 55 dollar så jeg bestemte at vi skulle ta BART siden vi var rett ved stasjon. Jentene hadde jo ikke apple pay og litt usikker på hvorfor jeg ikke brukte kort for meg selv på telefon. Endte iallfall med å bruke ca 45 dollar på kollektiv...

God morgen fra hybelen i Bergen. Her sitter en å drikker Nespresso og nyter utsikten, ja tenk å ha sjøutsikt fra hybelen, det føles lit luxus :D
Etter vakt i dag settes kursen hjem, og det føles godt for nå har jeg jobba mer siste uke enn de foregående 8 uker :D
Ha en nydelig torsdag :)

Morn fra Tønsberg. Dagen startet kl 0620 helt uten å måtte diskutere med noen så det begynner å komme seg. Må friske opp frisyren i dag og så blir det sykkeltur med naboen i kveld.
Kjøleskapet er fylt opp med øl og grillmat så klar for sommerværet Yr melder om

Mornings fra Tjøme. En tur inn til Lysaker, men satser på E18 er litt ferie-stille. Litt som må ryddes og fikses opp i både der og hjemme. Ha en fin dag.

God morgen fra Kaffebrenneriet ved Birkelunden. Betrakter Sporveiens nye og moderne, men nå litt kjedelige trikkeflåte, transportere de som enda er igjen i byen, mens en takstmann tar en titt på leiligheten.

Etterhvert opp til OSL, der Connect og SK4607 venter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fin torsdag formiddag. Hjem med Lovehansa og landet noen minutter før midnatt - totalt kaos i ankomsthallen (for ikke å snakke om toalettene vi valgte å vente - for et griseri)

Det tok jo lenger tid på å få bagasjen fra gate D10 til bagasjebåndet enn taxituren fra OSL til Ris. Men du verden så digg det er å sove i egen seng og med norsk kjølig sommerluft.

Ferie i flere uker til…men tar en liten tur innom toppen av Oslo før jeg besøker opphavet ettermiddag. Siden det er sommer så blir det vel en is eller to:-)

God morgen fra Kongens by. Straks frokost på RB Scandinavia. VIP-status funker; stort familierom, sjokolade og frokost for to. Så får man se hvordan resten av dagen skal benyttes. I går kveld var vi stort sett i Vesterbro-området. Bortsett fra i Ködbyen var det veldig stille og nesten ingen turister å se. De er vel i mer sentrale strøk... Det får man finne ut av i dag. Ha en finfin torsdag[emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Startet dagen med blodprøver på sykehuset i dag samt samtaler med livlegen. Greit å få ferske prøver før avreise til Tyskland på søndag. Får satse på at alt ser normalt ut og at jeg slipper å trykke på avbestill knappen denne gang.

Ellers fint vær i her i dag. Kanskje blir det litt bridgespilling i kveld. Vi får se.

God formiddag fra det Skagerakske!
Her tilbrignes første del av dagen på Superspeed1 før det venter roadtrip sydover gjennom Danmark og Tyskland. Blir nok en grei helg!

God helg ønskes!

God ettermiddag fra Haneda terminal 3. Sitter på en kafé rett ved den store flyspotterterassen og ser på fly og lader mobilen. Venter på AY 62 til Helsinki. Startet dagen i Osaka og kom hit med Shikansen.

Fin torsdag formiddag. Hjem med Lovehansa og landet noen minutter før midnatt - totalt kaos i ankomsthallen (for ikke å snakke om toalettene vi valgte å vente - for et griseri)

Det tok jo lenger tid på å få bagasjen fra gate D10 til bagasjebåndet enn taxituren fra OSL til Ris. Men du verden så digg det er å sove i egen seng og med norsk kjølig sommerluft.

Ferie i flere uker til…men tar en liten tur innom toppen av Oslo før jeg besøker opphavet ettermiddag. Siden det er sommer så blir det vel en is eller to:-)

Toalettene på E-piren så ikke ut heller. Sjeldent man opplever det så ille på OSL.

Toalettene på E-piren så ikke ut heller. Sjeldent man opplever det så ille på OSL.

Lukten på OSL toalettene er jo av en eller annen grunn alltid helt forferdelig. Det varierer litt hvor grisete det er, men de er av de verste i vesten.

God formiddag fra hovedstaden.

En rolig første ferieuke her - godt å kjenne på hvilepuls og ikke for mye planer for denne uken. På søndag parkeres arvingen hos svigermor og i starten av neste uke blir det utflukt for mor og far til et nytt land med et nytt flyselskap.

Men for det så skal det bare slappes av og hjemmeferieres så godt en kan med mulighet for både en og to is [emoji846]

God dag fra Lillestrøm. Deilig med hjemmeferie. Holdt på å gå tom for SciFi bøker, men oppdaget i går og bestilte express fra Amazon. Åjåjåjåj etc.

I dag blir det å pleie båten litt. Dette er helseuka med vann og brød etter 2 uker i Frankrike, men på lørdag skal vi Skeie litt ut med båttur. Ja... også er det jo to uker til med ferie da. Blir sikkert ikke helseuker.... Woooooop

God bedring til hunden til @dc-8-63 og ha en best torsdag!

…..kunne vært bedre for oss - den yngste hunden kom hjem fra Cannon Beach med 2 forstuinger i “håndleddet” ja det er håndledd i fremre poter. Nå er hun inne for en bandasje med innlagt “splint”.

.

Oioi ... god bedring til vovsen. Pass på at hun holder seg i ro.

G'morgen fra SC. Fikk lite av det lovede regnet i natt og går kveld, så måtte ut med hageslangen for å redde rosene til fruen.

Regningene fra sykehusoppholdet har begynt å tikke inn, og totalen ligger godt over 10k USD ... for under 24 timer. Medicare bommet på min 'overgang', men etter en kjapp chat, skal det være ordnet. Heldigvis har ikke DOGE forbedret bort callsenterene. Dette lot seg nemlig ikke ordne online. Vi får se til uka når regningene blir kjørt på nytt.

Håper på pakke med cd'er i postkassa i dag ... brukt snart 4 uker fra Norge. Jonas Fjeld-boksen er etterlengtet.

Men nå må kroppen poleres litt ... ha en fin en!

God morgen fra Florida. Herlig dette været her. Nå er der knallblå himmel, men i natt var det et tordenvær som tok helt av.. Det smalt noe så inne i hampen og finalen ble at det slo ned i bryggen til naboen… Det smalt det i flatt landskap ved vannet.

I dag har vi leid en Bayliner, så ship o hoi.

6f2c157f6cd86b78034bb13113c9d408.jpg

God torsdag fra en uteservering i Oslo sentrum. Her konsumeres det litt kjØLig drikke i varmen etter en helt ok dagvakt på en sengepost jeg ikke var altfor kjent på. Bare fordi jeg fortjener det litt

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Ser til min glede at Opus er tilbake - og vår venn fra kjøligere strøk har allerede kommet i klammeri med ICE. :p

Bloom County på Facebook.

Back