Torsdag kveld fra Flysamlingen

Halvorsn

ScanFlyer Molded
Etter litt fotografering i godt selskap med bl.a. Baselutvann både før og etter Photosession som fant sted torsdag på Flysamlingen på OSL. Var vel faktisk noe av det første jeg har gjort av totalmørke-bilder på OSL som jeg kan huske. Bare noe smått på vei hjem fra fjellet i øst o.l. før, så setter pris på kritikk som kan gjøre at jeg poster bedre nattbilder her neste gang :)
Nok om ingenting, over til bildene (som vil ha eventuelle billedtekster OVER bildene)

Vi begynte lett ved terminalen

Oslo Airport Gardermoen by night by Halvor S.N., on Flickr

Oslo Airport Gardermoen Tower by night by Halvor S.N., on Flickr

før vi flyttet oss til Flysamlinga innendørs

RNoAF by Halvor S.N., on Flickr

for så ut i det k-k-k-k-kalde væ-æ-æ-æret.

Oslo Airport Gardermoen by night by Halvor S.N., on Flickr

Må bare takke NSFF og Foto Video for et fint opplegg! Håper dette blir en værende trend i miljøet i tiden som kommer utpå nyåret også!

Last edited:
Flott dette her Halvorsn. Tror ikke du skal tenke så mye på og gjøre det bedre neste gang. Slik jeg ser det, er det godt nok.

Meget flotte bilder! :D Som du sier, det var om ikke kaldt, hvertfall veldig kaldt utenfor flysamlingen! Eneste eg kan si noe på, var at det er litt støy på det bildet av tårnet :)

Takk takk! Tommy, det blir gjerne sånn på natta med høy iso og i midtones ;) Må fadermeg skaffe meg nytt stativ som iallefall greier å holde på objektivene mine, istedet for at det bare seiler av sted... Urk for et forbrukersamfunn nattfotografi er.. Men takk for tilbakemelding!

Back