Torp.no-sangen

Re: Torp.no sangen

Synes videoen ble bra den gangen den ble laget jeg. Den ble filmet av et firma på en dag Norwegian ikke var på Torp. Det året videoen ble laget så hadde Norwegian kun to destinasjoner og derfor var ikke Norwegian på Torp hverdag som de er nå. Den gangen var Norwegian kun på Torp på lørdager

Å fy... Håper dette var ment til en beercall på julebord eller en sommeravslutning..

En ting jeg lurer på her, flyr man fra Torp.no? Eller heter flyplassen Torp.no?

Herregud.. jeg fatter virkelig ikke hvorfor noen stadig skal lage disse merkelige og dårlige sangene. Beklager, men det fungerer ikke for meg, det blir bare flaut og pinlig med den typen markedsføring. Når mottakeren av budskapet faktisk blir flau på tilbyderens vegne, da sier det seg selv at dette ikke er en god måte å markedsføre sine tilbud på. Gi meg heller en ordentlig og profesjonell reklame, jeg trenger ikke å få budskapet sunget til meg - det er bare tullete, forstyrrende og ødeleggende for budskapet i en sånn sammenheng. Det er nå min mening, iallfall.

Slike dårlige reklamer skremmer vel heller vekk folk enn å tiltrekke.
Videon er rett og slett tragisk..

God musikk? Nei.
Gode flyplassbilder? Nei.
God informajon? Nei.
Hadde jeg sett den om den ikke var lagt ut her? Nei.
Lar jeg meg irritere? Nei.

La dem holde på. God underholdning? Ja :)

Ja, og opptrden foran butikker med rullegardinene nede og lysene av gir også inntrykk av et dynamisk og travelt kjøpesenter .. :lol: Trodde først dette var for å hedre et senter som skulle legges ned!

Back