LN-AØR
ScanFlyer Crusty
- Å bli Fighter Weapon Instructor Trainer. Se programmet på TV2 i kveld.TV 2 har fulgt jagerpiloter gjennom den mest krevende utdannelsen en F 16-flyger kan gjennomgå.

http://www.tv2.no/tvguide/article2472088.ece
- Å bli Fighter Weapon Instructor Trainer. Se programmet på TV2 i kveld.TV 2 har fulgt jagerpiloter gjennom den mest krevende utdannelsen en F 16-flyger kan gjennomgå.
Litt pussig at TV2 bruker beste sendetid til "propaganda" fra Luftforsvaret. Men for all del, dette er mer spennende enn Robinson.
Om det er noe trøst får disse enmotorsflygerne verken kaffe eller kaker servert ombord...
Som om forsvarets flyveskole sliter med rekruttering?? hva er det, 3-400 søkere og 3-4 stk som kommer inn årlig?? Hva fankern er poenget med 1000-2000 NYE søkere når det likevel kun er plass til 3-4 stk pr år??
Det blir jo som om gi bort lottokuponger jo !! :-D
Nei, la da for all del disse singel engine gutta dasse rundt i parafinpapegøyene sine med viten om at "De er best i verden" slik at vi andre uviktige aviatører kan drømme om kred og respekt for 8-900.000,- kr lånene våre.
Som om forsvarets flyveskole sliter med rekruttering?? hva er det, 3-400 søkere og 3-4 stk som kommer inn årlig?? Hva fankern er poenget med 1000-2000 NYE søkere når det likevel kun er plass til 3-4 stk pr år??
Sverige sliter med de samme lave søkertallene, men til sammenlikning (har Saabs folk opplyst) er det rundt 15 000 søkere til hver sesong i Big Brother.
Greit at de få som flyr vet hvem de er, de mange som de skal forsvare i kriser![]()
Airbus; Hvorfor mener du det er propaganda?
Hadde du vært fjorten år gammel, hadde innlegget bare vært til å le av. Men hvis profilen din stemmer med virkeligheten blir jeg flau på dine vegne.
Dette er pinlig.
(...) Må jeg VIRKELIG forklare at innlegget mitt var ment som et humoristisk innlegg??? (...)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.