• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

To pågrepet etter flystyrt – var stjålet fra flyklubb på Lista

Re: To pågrepet etter flystyrt – var stjålet fra flyklubb på Lista

Jeg har prøvd å lete gjennom arkivene på liveatc, men finner ikke hendelsen. Hadde vært interessant å høre radioforløpet

Jeg har prøvd å lete gjennom arkivene på liveatc, men finner ikke hendelsen. Hadde vært interessant å høre radioforløpet

Har de fløyet utenom kontrollert luftrom er det ikke sikkert de har hatt kontakt med ATC.

Har de fløyet utenom kontrollert luftrom er det ikke sikkert de har hatt kontakt med ATC.

Hadde jeg stjålet flyet flyet hadde jeg nok ikke brukt hverken radio eller transponder.

Florerer mye bilder og videoer rundt av dette; flytyvene har dokumentert hele seansen selv uten å legge skjul på noe. Fra både inne i hangaren og fram til før styrten. Stygg hendelse.

Back