TK nå med Comfort Class

Re: TK nå med Comfort Class

Min erfaring med TK er at de selv i eco er et fenomenalt selskap i luften, men er det på bakken det svikter kapitalt. Kombiner dette med en relativt stusselig punktlighet, så må jeg si at eco+ ikke hjelper allverden. TK har helt andre ting å ta tak i enn inflight-service...

Last edited:

Min erfaring med TK er at de selv i eco er et fenomenalt selskap i luften, men er det på bakken det svikter kapitalt. Kombiner dette med en relativt stusselig punktlighet, så må jeg si at eco+ ikke hjelper allverden. TK har helt andre ting å ta tak i enn inflight-service...

En bekjent som jobber i Singapore var meget glad for at han fløy TK her om dagen under snøkaoset :) 4 timer i Istanbul og så hjem.

En bekjent som jobber i Singapore var meget glad for at han fløy TK her om dagen under snøkaoset :) 4 timer i Istanbul og så hjem.

Det har snødd litt mindre i IST antar jeg ;) Men 4 timer er nesten minimum av hva man må ha i connection der, ellers kan du fort vekk skyte en hvit pil etter å rekke neste fly. Atatürk tar ikke direkte kort tid å labbe rundt heller. :)

Det har snødd litt mindre i IST antar jeg ;) Men 4 timer er nesten minimum av hva man må ha i connection der, ellers kan du fort vekk skyte en hvit pil etter å rekke neste fly. Atatürk tar ikke direkte kort tid å labbe rundt heller. :)

Bare å fly First (så lenge de har det) så blir du kjørt rundt i golfbil;)

Når de får eco+ på plass på flere ruter og om de øker til to daglige alle dager på osl-ist kan dette bli veldig bra!

Skjønner ikke den jeg.
Har byttet fly i IST en rekke ganger gjennom årene og har aldri opplevd problemer eller at det tar spesielt lang tid noen gang.
Det er veldig lett å ramse opp Europeiske flyplasser som er mye verre synes jeg.
Men godt vi er forskjellige :)

TK nå med Comfort Class

Enig, aldri hatt problemer der med flybytte, men det er en stooor flyplass med litt avstander

Back