Tirsdag allerede fra Midtausten

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Oj.. man tenker at øl ikke er så farlig, men ni timer med Peroni på Jumeirah stranden gjør at man føler seg ganske redusert i dag. Helsike for et hotellområde det er.. Ca 20% av de som jobber der kjenner man og alt lukter godt og ser herlig ut.

Så nå.. møter, lunsj, møter, middag og så fosterstilling.

1abc2a1c-96a1-4982-bccf-523764a6308d.jpg

Re: Tirsdag allerede fra Midtausten.

God morgen fra Stavanger og bransjen som står for inntjeningen i dette landet. Straks ned til frokost på Forus. Litt usikker på hva dagen bringer, det blir enten et innmari lørerikt kurs eller full gSs med kontorering litt avhengig av ventelister. Dagen ender iallfall på TRD utpå kvelden.

Endelig tirsdag. Kaffe på sengen før det bærer avsted til Volvat. Gipsen skal av og forhåpentligvis byttes ut med en kombo av såle og skinner. Hvis ikke bildene er bra nok - så blir det ny gips. Spennende dag.

God tirsdag på vei til jobb for første gang på lenge. Denne forbanna forkjølelsen sitter fortsatt i og helga i Kristiansand gjorde nok ingen underverker for å bli kvitt den men jeg gir det iallefall et forsøk etter å ha hivd i meg to Paracet før jeg dro.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra Grønland. Straks klar for avreise til kontorkontoret. Travel dag med mange møter, både interne og med leverandører. En minnestund blir det også i dag, for en kollega som forlot oss alt for tidlig…

God morgen fra sørlandet, hvor opplæring av nyansatt står på tapetet. Blir nok mye kaffe i dag, men det er jo aldri feil.

Ellers er det jo "flott" å se at Trump & venner tar det blodseriøst og starter med de mest pressende og viktigste tingene for å "fikse" FAA først:
zpHgRpA.png

Morn fra Kristiansund. Moccamasteren har virkelig levert varene igjen, og det senker seg atter fred og harmoni over kontoret her hjemme.

Tips til de som er veldig Anders Magnus for tiden, skaff dere en katt, putt den i fanget og ta en kopp kaffe ;)

God tirsdag på vei til jobb for første gang på lenge. Denne forbanna forkjølelsen sitter fortsatt i og helga i Kristiansand gjorde nok ingen underverker for å bli kvitt den men jeg gir det iallefall et forsøk etter å ha hivd i meg to Paracet før jeg dro.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Betryggende å vite at helsevesenet bemannes av seriøse aktører. God morgen og god bedring.

Bedre tirsdag ønskes fra Sandnes. Febersyk ettåring har hatt en dårlig natt så da gjelder det vel å fyre opp kaffetrakteren. Hun sovna heldigvis til slutt og vi klarte å holde henne i seng til klokka 8. Kommer jeg i gang med den første kaffekoppen blir det spennende å se hvor denne dagen bærer. Hilsen pappaperm. :-)

Mornings fra Asker. Utviklingssamtale på skolen, pent vær for en løpetur, ja da passet det fint med hjemmekontor. Og i kveld skal en podcast lages.

Tips til de som er veldig Anders Magnus for tiden, skaff dere en katt, putt den i fanget og ta en kopp kaffe ;)

Selv en katt kan ikke ta bort empati for hvordan medborgere på denne planeten behandles, men mye mulig man må være kvinne/LGBTQI+/ha en annen hudfarge/være native americans/være noe annet enn hvit mann for å vite hvordan det føles å få sine egne kroppslige rettigheter tatt fra seg :spin Så en video fra detention-centrene i USA fulle av basically latino barn. Helt sinnsykt, som om de er mindre verdt enn andre barn. "Vi må aldri glemme" liker vi å si i Norge, mens det reklameres for hakekors-tshirts i den mest eksklusive reklametiden i den vestlige verden. That asteroid can not come quick enough:drunk:

In more positive news, det snør.

God morgen fra Forus. Himmelen er så og si skyfri, og sola varsler sin ankomst med et flott fargespill i horisonten. Vel inne på kontoret, med kaffe i koppen, får jeg igjen en påminnelse om at de regnskapsfagene jeg tok for over 15 år siden var en god investering, selv om det tok en stund før investeringen betalte seg... :p

Kaffe er dessuten bedre enn Cola om morgenen. :drink

God dag fra havet.

Turens siste fulle dagskift skal gjennomføres.
En NOR-avgang i ettermiddag som skal betjenes.

Mest av alt er jeg happy med at jeg fant en Biz billett på poeng til BKK på søndag, som jeg booket, for så å avbestille Plus billetten jeg hadde en dag seinere.
At det kostet 750.- i gebyr bekymrer meg ikke, det er ikke der bunnlinjen havarerer [emoji58] som kjent så er det samme antall poeng for Plus og biz for de med det rette MasterCard. God deal for meg.

FQTV

Strålende morgen fra Elvebyen. Sola skinner, begge de små sov hele natten i egne senger uten en lyd, for andre natt på rad. Eldstemann er tilbake i barnehagen etter heftig influensa, det er snart både ferie og pappaperm og det blir lysere og lysere ute.
Nå får man brette opp ermene og levere en full arbeidsdag for første gang på over en uke

God morgen fra Lillestrøm. Litt utslitt etter god gruppemiddag på Den Glade Gris og nachspiel oppe i toppetasjen der.

Samtidig stor skryt til Lufthansa. Etter forsinket hjemreise og overnatting i Frankfurt i forrige uke har EU261 kravet gått i rekordfart. Sendte inn krav torsdag ettermiddag. Fikk bekreftelse fredag morgen, med spørsmål om kontonummer. I dag fikk jeg ny mail med bekreftelse av dekning av hotellet mitt, øl i hotellbaren og drøyt 3,000 i kompensasjon for forsinkelsen. Det er andre gang jeg har måttet gjøre dette det siste halvåret og det har gått så sjukt elegant at man får litt ekstra tillit.

På den andre siden har man KLM som jeg holdt på med i ukesvis og selv etter trussel om å gå til sivil sak mot dem nektet de bare. Til slutt orket jeg ikke tanken på å sette i gang noe slikt i utlandet, hvilket vel var det de regnet med.

Anywhoooo... Ha en best tirsdag!

Tirsdagen ble EkstraBest…bruddet kan nesten ikke synes og jeg har fått en bitteliten støtte rundt ankelen…Krykkene må jeg senest kaste innen 7 dager…

Glemte det også helt, da jeg i går ble kvitt noen bonuspoeng for oss fire MXP-OSL i høstferien. Så får etterhvert finne ut hvordan jeg skal komme hjem. Har en enveis OSL-ZRH i sommer jeg også mangler retur på. Antar formuen ennå ikke er stor nok innen da til at jeg må bli værende? Digger enveis bookinge med miksing og triksing.

…men ganske digg å ha booket begge veier foran gardinen også. Kan glede seg på en litt roligere måte da;-)

G'morgen .. Tidlig oppfyring av VPN-tunnellen .. Tidligtirsdagsmøte på teams er iferd med å bli en klasssiker ... ellerno ..

Velvel .. jeg har kaffe i koppen og kanelbolle på standby .. Ute er det 10 grader og vått ..

God tirsdag fra Santiago. Fellesferie her og personen som hjelper oss med å holde 1000 m2 i orden her har ferie, så da blir det litt mer indretjeneste i dag også. Blir en treningsøkt også samt planlegging av påskeferie hjemover. Ha en fin dag.

Back