Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kaffe, forum og så den lille italieneren til toppen av byen. Ser ikke bort i fra at vi leker fredag i kveld med middag fra sjømaten på Vinderen. Kjør på!

God morgen fra Sandvika hvor en god frokost er inntatt hos Thon.
Nå nytes enda en kaffe på rommet før turen går til gamle HQ for møte.
Hadde håpet på et kjapt møte, men signaler som kom i går ettermiddag kan tyde på at dagen går med.
Ha en glitrende flott torsdag :-)

God morgen fra Trondheim der en stusselig frokost er inntatt hos Radisson Blu. Fordelen er at den starter 06.30 og at den har en noe slankende effekt. Ser at Scandic vil spandere frokost selv om jeg ikke bor på hotellet siden jeg er Sas Diamond, så mulig en mot sommern må rusle 200 m ned til Scandic som vel stort sett er minst topp tre i Norge på frokost.

Ned til sivilisasjonen i kveld. Ser også at det er ledig på business bonus til Boston og Washington palmesøndag om noen er spontane. Ser også at det plutselig bare er fire seter i salg i C til Bos på lørdag så oppgradering blir det neppe. Har bestilt en Champagne, kanskje vi må ha en til, overlever uansett greit i plus.

Last edited:
God morgen fra kontoret. fått beskjed om migrere PCen....det pleier gå til helvete. Men har nå med treningstøy. Ha en fin dag

Har bestilt en Champagne, kanskje vi må ha en til, overlever uansett greit i plus.

Ta med egne glass?

God ettermiddag fra Kyoto! I dag har vi vært hele 3,5t på Kyoto Railway Museum, som var knall bra! Hu på 9 måneder nektet å hvile til og med… Kjørte ekte damplokomotiv med cherry blossom i bakgrunnen, lært om historien til shinkansen og tog i Japan, samt mye morsom fysikk! Reflekterer over at det er like fascinerende at Norge (fortsatt) ikke får tog til, alltid lett å skylde på noe - her bare fikses det med strategi/god langtidsplanlegging. Og ja, lignende geografi her med fjell, innsjø, øyer osv. - bare ikke fjorder!

Behagelig 20c og lummert, så kommer kanskje litt regn i natt før en ny norsk sommerdag venter! Japan er best!

God morgen fra kontoret. Startet dagen på skolen til de to yngste med kaffe, cookies og en herlig woke-utstilling. Full rulle og besäke senior som fikk byttet kneet på fradag og allerede tusler rundt blid og fornøyd.

God formiddag fra kontorkontoret hvor man benytter et langt og ikke spesielt interessant Teams-møte til litt nyheter og forum. Hjem fra MUC i går med stappfull LH A321. Var visst en stor messe i München for anleggsbransjen, det var klientellet om bord sterkt preget av… Ha en finfin torsdag[emoji846]

God ettermiddag fra Forus,
Morgenmøter er ferdige her i prosjektet. Noe trøtt i trynet i dag etter en lang og hektisk dag i går som startet med offisiell åpning av det nye museumsanlegget på Flymuseet med inviterte gjester i går.
Kulturministra , Ordførere og offisielle gjester fra "Museums Norge" var tilstede i et meget flott arrangement.
Nå kan publikumbare komme, starter med lørdag førstkommende og åpent gjennom hele Påsken. Ta turen innom!
Ha en fin dag

God ettermiddag fra det Sørlandske....
Her forberedes det til tur til det madridske i morgen i SAS Business. Det skal bli spennende. Ellers I og M....

G'morgen ... Dagen står så langt i plantingens tegn .. fruen ville ha ut noen busker for å irritere MAGA kjerringa next door .. Det er jo egentlig godkjent grunn. ;)

Ellers starter Masters i morgen, og da er det plutselig tett trafikk med bizjets ovrer her. Aiken er avlastningsflyplass for AGS, og den er tydeligvis full allerede.

Ellers planlegger jeg en tur ut med skuta. Greit å være pensjonist, egentlig.

God torsdag ettermiddag, eller Halla fra Fredrikstad (for de sier bare halla i Fr.stad og ikke hei).
En ting som jeg glemte å nevne når jeg reiste fra LAX med SAS.
Nå jeg skulle gå om bord på broa på SAS sin A350 i LAX da stod det en dame der og sa Business class værsågod inn her.
Så de hadde koblet 2 broer til SAS A350 i LAX. Det er første gang jeg opplever det hos SAS, er det noe nytt de har begynt med??

God efta fra Lillestrøm. Har vært sjukt travel dag her i dag. Nå skal det toppes med årsmøte i Sameiet før det omsider er påskeferie.

Ha en ekstra best onsdag

Back