Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, forum og nyheter fra NRK er dagens første kombo. Kontorering både fra Ris, Kolbotn og Oslo sentrum i dag. Dagen avsluttes med et styremøte - så skal vi vel pakke litt før vi setter kursen mot Verdens Ende i morgen tidlig.

Mornings Hvalstad. Venter på barnehagen skal åpne før L1 tar meg til kontoret. Det heller høstlige været fortsetter. Ha en fin dag

Hepp fra Knausen. I dag skal mor på vift på en golf-øy så her skal det koses.. Barna har bestilt ribbe(!) så da blir det nok det.

Vintips fra i går: Three Finger Jack Chardonnay... Åh for en herlig sak. Strågul og masse smak til under 300!! Den holder faktisk 14.5 hestekrefter så men blir litt subbete av den. NB! Dere som bruker apper til å se om dere liker vin vil nok ikke like den.

Reisefeber? Helt kvalm... Appen sier at det er 22 dager til 2A over dammen.

Morn fra Tønsberg. Fortsatt sykdom på gang, så sommerfest med ny jobb i morgen henger i en tynn tråd. Blir nok div småpusling i heimen i dag også

Hepp hopp fra Linje 1 til bortekontoret. Masse møter hele dagen i dag.

Ha en best torsdag

Hu og hei .. Straks klar for dagens luftetur. Frokosten er delvis inntatt, P13 durer på radioen og valpen sitter klar.

Oppdaget igår at ManU og Liverpool skal møtes i Columbia i begynnelsen av august. Så det ble for fristende, bare halvannen time unna. Men dæven for noen priser. Smått utrolig at de klarer å selge 78000 billetter til en privatkamp her i South Carolina. De fleste lå på 4-500 daler .. Jeg fant et par bak det ene målet til omrent halvparten. Blir moro uansett.

Velvel, la dagen komme …

God torsdag fra en eller annen lounge på SCL. Fant en nyåpnet lounge i kjelleren med utsikt til taxebane og rullebane, det er kjekt å se og ta bilder av fly selv om det regner ute. Ny jobbperiode på gang, bare siste strekket til MVD igjen.

En fin tur over dammen med Air France, hadde noen miles som jeg vekslet inn til en flatseng.

Ha en finfin dag folkens [emoji846]

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

325b7301efefd195d4fbd838b77bcd80.jpg

Last edited:
Back