Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Morsom dag på jobb i går…og tenke seg til det går an å servere te og kaffe på/i propellfly også i 2024. Snart ut døren og klar for dagens første møte på andre siden av byen - har blitt lovet skolebrød og kaffe. Topp torsdag ønskes.

God torsdag fra tbanen. På vei til jobb, Radiumhospitalet for anledningen. Blir vel en treningsøkt etterpå og.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Mornings fra L1. Morsom kveld på Jordal i går. Seriestart på fotballen for eldstemann så må ta turen ut halvøya det tidligere lå en flyplass på for å heie. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Her skinner solen og været er riktig så fint. Ferden går etterhvert mot Tønsberg og et seminar på jobben. Blir kjekt å treffe igjen en del gamle kjente som jeg ikke har sett på en stund.

God morgen fra Bergen Børs.. Fin joggetur, nydelig frokost, spennende møte nå, cruise med skoleskipet deres og kveldsflighten hjem.. Deilig.

God morgen fra kontoret i Groruddalen. Finvær, men kjølig i Oslo. Benyttet meg av SAS sitt 20% Eurobonus-tilbud i går. Ble en helgetur til Kirkenes i juni, av alle steder… Men kona har ikke vært i Finnmark, så da ble det slik. Men to billetter i Plus for 16.000 poeng lar seg jo høre. Ellers blir det en tur til Bohus etter jobb for å gjøre kål på noen kroner. Ha en finfin torsdag[emoji846]

God torsdag fra kontoret. Herlig mimrekveld med gamle studentvenner i går - og litt senere oppstart i dag enn vanlig. Wästerbottenpai og skalldyr ga en smak av sommer. Løpetur i vårværet i ettermiddag. Det trengs.

God formiddag fra kontoret. Det ble en magisk aften på Jordal i går!

Alt veiarbeidet på E18 sørover gjorde at man kom hjem senere enn normalt og at øynene er relativt smale i dag ...

God formiddag fra kontoret. Det ble en magisk aften på Jordal i går!

Alt veiarbeidet på E18 sørover gjorde at man kom hjem senere enn normalt og at øynene er relativt smale i dag ...

He he, ble overrasket over samme veiarbeid ;)

5d7fe5874c9b6a2f9b5b72c5be55bc8d.jpg

God dag fra havet vest av Vestlandet.

Seilas i 3 knop gir litt ekstra tid foran PC'en til å se på urealistiske reiseplaner, som å fly til NYC og ta leiebil til Charlestown for å spise her: https://thenordic.com/
Noen som kjenner stedet ??

Utover det blir det å se litt på turen til ESB som er neste helg. Husker ikke hvorfor jeg booket billett ned der for jeg har egentlig ikke noe eg skulle ha gjort der. Blir TK ned.

G’morgen. Fortsatt mørkt. Ingen andre gjøremål i dag enn litt farting gjennom vpn-tunellen og koking av bikkjemat. Men det holder egentlig greit, det.

God torsdag fra Bergen (vest). Tur opp hit med WF på morgenen. Nå er en akkurat ferdig med drivhus reparasjon og litt rydding i hagen her hos opphavet. 4 mål tomt begynner å bli i meste laget for dem nå, men vi får hjelpe til så godt det lar seg gjøre. Straks er modern klar med lunsj, deretter en kveld på jobb.
Ha en flott torsdag :)

God ettermiddag FBU(Aker kvartalet)
Kjapp morgentur over fjellet i dag for presentasjon av status i prosjektet for ledelsen. Nå kort lunsj før fortsettelsen.
Håper på litt tid til overs for å besøke familieoverhodet på Jar før returen vestover igjen senere på kveldingen.
Ha en fin dag videre.

Back