• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tilgang til lounge for familiemedlemmer ho KLM?

henrikas

ScanFlyer Blue
Hei,

Jeg, kone og datter (2,5 år) er på tur svg-ams-bkk og tilbake, første leg er klm, andre leg er China airlines. Jeg er Emerald member hos CI. I AMS var det helt utelukket å komme inn i lounge med både datter og kone, kun en person i følget som kunne komme med meg. Det overrasket meg, siden jeg er vant med SAS der familiemedlemmer er ok. Noen som har noen erfaring med det samme i China airlines' lounge I Bangkok? Er de like strenge? Og har noen andre skyteam-medleemmer klart å snakke inn familiemedlemmer i KLM-loungen på AMS?

Re: Tilgang til lounge for familiemedlemmer

KLM har en egen avdeling som er ansvarlig for mottoet "Niet Mogelijk", og de tar ofte telefonen også, i tillegg til å passe på andre former for kundekontakt.

-A

Re: Tilgang til lounge for familiemedlemmer

Har ikke direkte erfaring fra Skyteam, men Lufthansa har sett gjennom fingrene med dette i Muc og Dubai for meg tidligere når barns er såpass små. Imidlertid skal det ikke være lov.

Back