• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tilbud på spottertur til MAN

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Tilbud på spottertur til MAN

I dag selger SAS Braathens OSL-MAN til 1535,- på julekalenderen

Replying to Topic 'Tilbud på spottertur til MAN'

hmmm. Jeg har ønsket med weekend tur til Manchester i julegave. Må kanskje tipse fruen om SAS sitt julekalendertilbud. :)

men vær rask - bare 13 timer igjen!!!!

Och den svenska SAS kalendern har idag SEA för SEK 4900

det er med andre ord dagen for å kjøpe vårens spottertur!!!

De to første tipsene var ikke så mye å gå etter - kunne vel vært hvor som helst. For å "kverulere" litt i tillegg så er vel draktene til Man U røde, hvite og sorte.... (om det ikke har skjedd noe dramatisk). The Lowry og området rundt er spennende og et område av Manchester som har utviklet seg dramatisk i løpet av de siste 10 årene. Såvidt jeg husker var dette stort sett gamle lagerbygg og sump, og ikke spesielt tiltalende...

Manchester overrasket positivt i november i fjor... Synes byen har mye bra å by på - også for de som ikke liker foppall.

Manchester kan anbefales. Synes Manchester hadde mer ro over seg enn London.

Enig! Mye har også skjedd midt i sentrum etter at en IRA bombe ødela det meste for en del år siden. I tillegg så ligger det jo en bonus i det du ser av fly på flyplassen.

Burde ikke Norwegian kunne klare en foppallrute til denne byen. Er ikke alt fullt til MAN i helgene?

Hyggeligere natteliv også, ikke fult så mye stress som i London!

Originally posted by EB

Manchester overrasket positivt i november i fjor... Synes byen har mye bra å by på - også for de som ikke liker foppall.

Jeg er helt enig. Jeg studerte der i 2 år for 12-14 år siden, men byen var veldig forandret når jeg var tilbake for første gang igjen for drøyt 5 år siden.

Manchester har meget gode shopping muligheter - og et usedvanlig bra utelivstilbud. Området rundt Canal Street er blitt "vasket" og prostitusjonen fjernet, noe som har gitt liv til et vibrerende cafe/clubliv. Dette området er også de homofiles "tilholdssted", for de som måtte være interessert i det (jeg understreker - også - fordi man godt kan gå der som str8)

Ja...(Har egentlig aldri skjønt hvorfor man må ha egne steder...) Mye bra utesteder i området TOS skriver om.

Originally posted by TOS

De to første tipsene var ikke så mye å gå etter - kunne vel vært hvor som helst. For å "kverulere" litt i tillegg så er vel draktene til Man U røde, hvite og sorte.... (om det ikke har skjedd noe dramatisk). The Lowry og området rundt er spennende og et område av Manchester som har utviklet seg dramatisk i løpet av de siste 10 årene. Såvidt jeg husker var dette stort sett gamle lagerbygg og sump, og ikke spesielt tiltalende...

Slik ser forøvrig draktene ut:

820652683983.jpg

Originally posted by LCH78

Originally posted by TOS

Slik ser forøvrig draktene ut:

820652683983.jpg

Det er da litt sort på draktene....

Back