N NAX115 ScanFlyer Blue 3 Jun 2012 #1 Tiger meet på Ørlandet! God kveld! Her er "noen" (42) bilder fra Ørlandet fredag og lørdag. Bildene taler for seg selv.
Tiger meet på Ørlandet! God kveld! Her er "noen" (42) bilder fra Ørlandet fredag og lørdag. Bildene taler for seg selv.
N NAX115 ScanFlyer Blue 3 Jun 2012 #3 Re: Tiger meet på Ørlandet! Fra lørdag: Avslutter med dette bildet av vampyre og F-16 i formasjon! Takk for meg, kommentarer settes som vanlig pris på!
Re: Tiger meet på Ørlandet! Fra lørdag: Avslutter med dette bildet av vampyre og F-16 i formasjon! Takk for meg, kommentarer settes som vanlig pris på!
K Kanon ScanFlyer Gold 3 Jun 2012 #4 Re: Tiger meet på Ørlandet! Fine bilder, morsomt bilde av Marcy :lol:
Fredrik Propell ScanFlyer Silver 3 Jun 2012 #7 Re: Tiger meet på Ørlandet! Det var en fin rekke med fuel-to-noise converter i bilde nr 1!
B Benjamin Hennes ScanFlyer Blue 3 Jun 2012 #8 Re: Tiger meet på Ørlandet! Uansett om ikke dette er helt i den sjangren eg liker så var dette bare flott å se på!
Re: Tiger meet på Ørlandet! Uansett om ikke dette er helt i den sjangren eg liker så var dette bare flott å se på!
Robin882 ScanFlyer Gold 3 Jun 2012 #9 Re: Tiger meet på Ørlandet! Ett ord, WOW! Digget detaljene i skyene bak!
SKY-LIMITED ScanFlyer Blue Medlem 3 Jun 2012 #10 Re: Tiger meet på Ørlandet! Callsign Bitch? Håper det står "slapper" eller noe på andre siden av visiret hans!
Re: Tiger meet på Ørlandet! Callsign Bitch? Håper det står "slapper" eller noe på andre siden av visiret hans!
N NAX115 ScanFlyer Blue 3 Jun 2012 #11 Re: Tiger meet på Ørlandet! Takk takk, det var et meget bra opplegg for oss spottere!