• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ti år siden i dag

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Ti år siden i dag

Vi skrur klokken akkurat ti år tilbake. En liten tur på rampen for å sende min Tristar. Deretter ned til fergen for turen hjem, men som vanlig en liten sving innom Boeing Field for å se om det var noe spennende ute og fløy. Dette var før flighttrackerne gjorde sitt store inntog, så det var som å gå på fisketur. Man visste aldri hva som kom. :)

a01.jpg

Et par 'busser' i fint driv (SEA)

a02.jpg

China Eastern 737-800 B-5086 etter testtur. Fortsatt hos selskapet. (BFI)

a03.jpg

Jet Airways 737-800 EI-DIM - senere VT-JGF. Fortsatt hos selskapet. (BFI)

a04.jpg

World Airways MD11 N801DE. World 'lånte' denne av Delta en periode før maskinen fikk plass for konvertering til frakter. (SEA)

a05.jpg

77LR test aircraft. (BFI)
 
Back
Top