• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Thai Smile blir Star Alliance Connecting Partner

Da var de formelt tatt opp som Star Alliance Connecting Partner

Usikker, men noen fordeler får man, uten at jeg helt har skjønt hvilke ting som er ekskludert her?

Med det kinesiske selskapet i Shanghai jeg aldri husker navnet på får du iallfall bare poeng med noen få Star selskaper (ikke sas). Fordeler som lounge ekstra bagasje etc får du bare om du har en gjennomgående billett med andre star selskaper. Du får f.eks ikke lounge i pvg om du bare flyr pvg-bkk, men får om du flyr fra-pvg-bkk der fra-pvg er med f.eks LH.

Med det kinesiske selskapet i Shanghai jeg aldri husker navnet på får du iallfall bare poeng med noen få Star selskaper (ikke sas). Fordeler som lounge ekstra bagasje etc får du bare om du har en gjennomgående billett med andre star selskaper. Du får f.eks ikke lounge i pvg om du bare flyr pvg-bkk, men får om du flyr fra-pvg-bkk der fra-pvg er med f.eks LH.

Tror du tænker på Juneyao Airlines[ eller Szhensen Airlines

Back