• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Thai a-350 Bkk-Icn

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Prøver meg på litt trip report. Sas premium har vi jo sett noen ganger så planen er å starte rapport i Bkk og avslutte i Seoul.

Bodde på Conrad i Bangkok og det er solid, men ikke spektakulært. Uansett skulle vi ut med Tg652 med avgang 08.00 så vi fant et flyplass hotell. hyatt Regency er maks 3 per rom. Du får rom nr 2 til spesialpris om du har barn under 12. Det gar ikke vi då vi tok Grab Van til Park nine. Bilen var forhåndsbestilt til 15.30, men kom tidlig. Ca 50 min i lørdagstrafikken.

Hotellet ligger ved dn kanal og kostet ca 800kr/natt per rom Ligger ett Mariott-familie hotell borti gata til 1850kr/natt. Der er prisene i restaurant sikkert tilpasset amerikanere. Parknine er mer moderert priset 600 bath for tre 0,5 Singha inkludert en forrett. Et Robinson kjøpesenter over gata og "gaterestaurfnter" utenfor med live musikk. Vi var happy og bor gjerne her igjen.

IMG_2077.webp

Helt ok basseng, helt ok for laps.

IMG_2070.webp

Gym med det nødvendigste. Pluss for Matrix utstyr.
IMG_2085.webp

Greie rom og forholdsvis nytt.
IMG_2075.webp

IMG_2078.webp

IMG_2073.webp

IMG_2079.webp

Hotellet har Shuttle hver hele time fra hotell. Tiden passet ikke 100% siden vi faktisk skulle sjekke inn bagasje. Forhåndsbestilte en premium Grab som ble Camry. Bilen var igjen klar 20 min før avtalt tid. Lite trafikk, men veldig forsiktig sjåfør gjorde at det tok 18 min. Som Thai Rop Gold får en ikke bruke premium check in, men har dedikerte skranker ved H. Nærmeste inngang er nr 5. det er heller ikke fasttrack for Rop Gold/star gold, men vi var gjennom raskt.

IMG_2091.webp

Er det forresten en måte å laste opp flere bilder samtidig og få de inn i teksten om en sitter på telefon?

Last edited:
Back