TGIF (aka God Fredag)

Savipix

ScanFlyer Rusty
En god fredag morgon från ARN. Skall snart ut och väcka SAS-delen av flygplatsen och få iväg folk till sina respektive destinationer. Dagen började bra med både co-mail från Egil och CK, tack!

Blir en hel del att göra vid hemkomsten med förädrar och mormor på besök.

Ha en fin avslutning på arbetsveckan (om du inte jobbar skift ;) )

Trøtt morgen - var i seng for 4 timer siden og det er definitivt ikke nok søvn for denne krabaten. Dagen er i tillegg nesten 12 timer og 15 minutter kortere/mørkere. Nå blir det buss til jobb - en del møter og forhåpentligvis en tidlig helg. Ha en strålende helg!

God morgen fra OSL.

Er nå to timer inn i arbeidsdagen, men har noen igjen før det er helg...
Nå skal kaffekoppen atter en gang fylles opp.

Ha en fin dag, og en riktig god helg. :)

God fredagsmorgen. Best å komme igang med dagens gjøremål så helgen kan starte. Blir nok en rolig fredag og en normal helg håper jeg. Ha en fin fredag!

God morgon från nattskiftet på Arlanda sydost. Jag ser en Jak-42 parkerad på Ramp M och en A321 från Lufthansa lyfte just från 19L men i övrigt är det kolsvart utanför fönstret. Min arbetsdag är slut om 45 min, så nu lämnar jag över flygbranschen till er och hoppas på en bra dag!

God fredag fra Lilletorget. Dagen er godt i gang, og avsluttes med "Julebord" etter jobb. I likhet med mange andre i bransjen er det ordinære julebordet droppet, til fordel for spekemat og pølser i kantina. Men det skal være lov å nyte medbragt, og det er jo litt sjarmerende!

God morgen fra Oslo. Snart blir det å sette kursen mot jobb hvor jeg definitivt har nok å gjøre idag, før det ikveld blir tapas kveld hos en venn. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Da var det endelig fredag. Tror det blir en rolig dag på jobb i dag, får håpe de holder seg slik :)

Blir vel en tur ut i dag rundt lunsj for å gjøre etr par jobbrelaterte ting foruten en en ekstern lunsj. Senere på dagen settes kursen mot hytta for å ta en IT-fri helg! :p

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra AY HQ

Siste dag med Altéa CM för kursen settes tilbake til moderlandet i ettermiddag.

Mildere vär i dag, så mye av snöen som har kommet tidligere i uken er nå borte el stedhvis byttet med blank is. Akkurat som hjemme.
Og siden vi hadde litt bagasje med oss, så ble det ingen god morgentur fra hotellet og til HQ. Men de 300 meterne fra buss stoppet og hit var til gjengeld ganske så friske i kraftig motvind.

Önsker alle en trivelig helg

S

God morgon frå Trh :)

Ikkje mange timer til helg no. Det skal jaggu bli herlig! -bare å komme seg gjennom dagens oppgåver.

Ha ein stormfri dag alle saman :)

Glad fredag! BKK er fremdeles stengt, og nå begynner mine kontakter der borte å bli rimelig lei. I dag blir det hjemmekontor, med en liten utflukt til Hovedstaden for lunch med en ex-kollega. Etter at halsbetennelsen ga seg, kom forkjølelsen, så det drikkes LemSip igjen. Ute i hagen ligger det jeg skal hygge meg med i helgen - treet som svigerfar sagde ned med motorsagen sin ligger som et kjempepuslespill og i helgen skal grenene til pers. Må få grenh***ete ned i mindre biter så det blir mulig å kjøre greiene på dynga.

Mandag blir det retur til STO igjen (PC - har ARN kommet over snøproblemene sine nå?), for to dager med kurs på Arlanda

God morgen. Her i Haugesund er jeg langt nede i kaffekanna allerede. Blir kun et par timer på jobb i dag, før jeg bytter ut det sure kalde været med sol og sommer for en uke :)

Ha en riktig god dag, helg og neste uke folkens..

God morgen alle sammen:)

Nå er jeg innhentet av hverdagen etter 10 ukers rundreise i Asia. Har kommet over kuldesjokket ved å komme hjem, og har tatt fatt på eksamenslesing. Har bare 7,5 studiepoeng som skal tas i denne omgang, men da blir jeg til gjengjeld ferdig med Bachelorgraden(Hurra).

Ha e fornøyelsesfull dag:lol:

God morgen fra Egersund.

Her er siste dag i jobben godt i gang. Kaken jeg bakte igår kveld (med assistanse:old), nytes av gjengen her nå i frokostpausen.

Nå blir det laaaaanghelg og mere søking til uken.

Får kanskje tid til en liten tur østover ila desember.

Ha en fin dag forumister

God formiddag fra Krsand!

Endelig tilbake på kontoret etter 3 dager på reise. Da er det alltid mye som har hopet seg opp, så dagen skal nok gå fort tenker jeg. Men helga starter desverre ikke før kl 3 i natt, når bartender-skiftet mitt er over. Skal servere dyre drinker i kveld, nemlig! Det er derfor jeg drikker!

Akk ja! Snart jul! Har så smått begynt å glede meg til Danmarksturen om 2 uker hvor ekte dansk julefrokost står på menyen! Det er slettes ikke så dumt! :)

God helg, aviasjonsforumister!

BF:cool2

God morgen fra hovedstaden!

I dag blir det et besøk på nye Ringen Kino for å se Madagaskar 2. Er ut fra det jeg ser av traileren et par morsomme fly-scener så dette blir nok bra :colgate:

Ellers ingen store planer for dagen bortsett fra å lande en del løse tråder før vi tar helg :)

Ha en finfin dag alle sammen!

Ahhhh... laaang sovemorgen i dag også. Frokost (rettere sagt lunsj) er inntatt. Avisene er lest, snaut 3 og en halv time igjen av vakten. Været er pent, så det blir en tur ut i ettermiddag.
Ha en fin dag.

Argh!!!!!!!

Sola skinner hvertfall.. Også bestemte noen seg for å sende en sending, som vektmessig alene er minst det dobbelte av hva som er vanlig på en fredag, pluss at det er dobbelt så mye av alt det andre og.. Se opp for ekstrem tungtransport på veien mellom OSL og ARN i natt...

Heldigvis er det snart helg, hvertfall...

Da er jeg snart klar for avreise til LGW med DY. Derfra går turen til Portsmouth for en langhelg. Det skal bli bra!

Back