TG ´SuperDeal´BKK-OSL

Re: TG ´SuperDeal´BKK-OSL

Lurer på å hive meg på Thai´s tilbud i Biz fra Bangkok til Sydney; drøye 13.000,- for 2x9 timer i A340-600 lar seg absolutt høre.

http://www.thaiair.com/offers/special-fare-promotions/en/RT_big_surprise.htm

Forsåvidt hyggelig fastpris i Q-klasse og; ca 6.500,- 100% EB-opptjening og fleksibilitet, men frister å flotte seg litt på så lang tur.
Tenker i utgangspunktet dagflyvninger begge veier, og i alle fall på returen, noen innspill her ?

Last edited:

Lurer på å hive meg på Thai´s tilbud i Biz fra Bangkok til Sydney; drøye 13.000,- for 2x9 timer i A340-600 lar seg absolutt høre.

http://www.thaiair.com/offers/special-fare-promotions/en/RT_big_surprise.htm

Forsåvidt hyggelig fastpris i Q-klasse og; ca 6.700,- 100% EB-opptjening og fleksibilitet, men frister å flotte seg litt på så lang tur.
Tenker i utgangspunktet dagflyvninger begge veier, og i alle fall på returen, noen innspill her ?

Dagflyging er alltid å foretrekke. Intet er som en god seng på bakken etter en dag i luften. Ingen biz-klasse (eller F for den saks skyld) er så god den kan erstatte selv en dårlig seng på bakken.

-A

Dagflyging er alltid å foretrekke. Intet er som en god seng på bakken etter en dag i luften. Ingen biz-klasse (eller F for den saks skyld) er så god den kan erstatte selv en dårlig seng på bakken.

-A

Takk, tror nok jeg går for den, nyte turen og servering ombord, så får tiden vise om det blir champagnefrokost, flighten går 07.45 ... :cool:

Hvorfor ikke fleske til med F? Ikke store prispåslaget ser jeg; Dom Pérignon og kaviar venter......og så får du jo mer miles også.

Hvorfor ikke fleske til med F? Ikke store prispåslaget ser jeg; Dom Pérignon og kaviar venter......og så får du jo mer miles også.

Neppe, First Class bikker 21.000 NOK.
Da er vel sannsynligheten større for at jeg velger Q-klasse, er et slags nyttårsforsett å fly litt mere ´ydmykt´for en periode :)
First skal vel likevel flys igjen i løpet av våren, men da med hjelp av USairways miles som står på konto.

Man får vel ikke flere EB-poeng (som det var nevnt her) av å fly i F med Thai?

Man får vel ikke flere EB-poeng (som det var nevnt her) av å fly i F med Thai?

Nei, Eurobonus gir kun 200% i Thai og alle andre Star alliance 1. klasse bookinger for den saks skyld. Så det er ikke programmet for dem som reiser på betalt 1. klasse.

Back