TG A380 F

Ser at de har hattehyller i F-kabinen, Lufthansa har feks ikke det og har en meget luftig F kabin i 2 etasjen der. Istedet for hattehyllene har Luthansa skap og litt lagringplass i ottomanen i sin F kabin. Ganske stillig.

Hvorfor ha F i 2.etg når man kan ha det på main deck? ;)

Fordi det er stil å sitte en etasje over alle andre? Ganske deilig å gå rett inn i 2 etasjen også ta til venstre. SQ og AF har vel F på maindeck. LH, Emirates og TG har F i 2 etasje.

Fordi det er stil å sitte en etasje over alle andre? Ganske deilig å gå rett inn i 2 etasjen også ta til venstre. SQ og AF har vel F på maindeck. LH, Emirates og TG har F i 2 etasje.

Hos LH sitter de i samme etasje som de 98 i business, ikke en etasje over alle andre. Ville satt mine to cent på at en luftig kabin og god avstand til naboen føles mer eksklusivt enn å være 1 av 106 i andre etasje.

Hos LH sitter de i samme etasje som de 98 i business, ikke en etasje over alle andre. Ville satt mine to cent på at en luftig kabin og god avstand til naboen føles mer eksklusivt enn å være 1 av 106 i andre etasje.

Huh? Det er 407 + 9 i foerste etasje paa AF sin 380, 9 F seter.

Singapore har 399 + 12 i foerste etasje

Lufthansa har det laveste antall F seter, 8 + 96 i business paa upper deck. Det er ingen bins hos LH og F kabinen er meget luftig. De har ogsaa den feiteste ramma.

For min del, driter jeg i hvor jeg sitter saa lenge det er i F ;)

Huh? Det er 407 + 9 i foerste etasje paa AF sin 380, 9 F seter.

Singapore har 399 + 12 i foerste etasje

Lufthansa har det laveste antall F seter, 8 + 96 i business paa upper deck. Det er ingen bins hos LH og F kabinen er meget luftig. De har ogsaa den feiteste ramma.

For min del, driter jeg i hvor jeg sitter saa lenge det er i F ;)

Det var vel det som var poenget. Om man er en av 100 i andre etasje eller en av 400 i første etasje er temmelig likegyldig. Det eksklusive er kabinen.

Back