Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 15 Jul 2010 #1 Er det noen som kan være greie å finne reg nr på TG 624 fra 18 juni? Har visst ikke klart å notere det noe sted selv! På forhånd takk for hjelpen! BF:cool2
Er det noen som kan være greie å finne reg nr på TG 624 fra 18 juni? Har visst ikke klart å notere det noe sted selv! På forhånd takk for hjelpen! BF:cool2
pilot94 ScanFlyer Silver 15 Jul 2010 #2 Det kan hende jeg kan finne den om du vet hvilken flytype du fløy med!
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 15 Jul 2010 #3 pilot94 said: Det kan hende jeg kan finne den om du vet hvilken flytype du fløy med! Click to expand... Det var en A330-300 fra BKK til MNL. BF:cool2
pilot94 said: Det kan hende jeg kan finne den om du vet hvilken flytype du fløy med! Click to expand... Det var en A330-300 fra BKK til MNL. BF:cool2
pilot94 ScanFlyer Silver 15 Jul 2010 #4 Har nå søkt meg gjennom endel forskjellige sider, men siden det er i Asia så ser det ut til å være litt verre å finne den :angry: men, regner med at noen som har tilgang til de rette systemene kommer på banen i løpet av dagen!
Har nå søkt meg gjennom endel forskjellige sider, men siden det er i Asia så ser det ut til å være litt verre å finne den :angry: men, regner med at noen som har tilgang til de rette systemene kommer på banen i løpet av dagen!
Savipix ScanFlyer Rusty 19 Jul 2010 #6 Bizflyer said: Ingen som kan hjelpe med denne?? BF:fly Click to expand... om du kan vänta ett tag kan jag fråga ARNTG om hjälp nästa gång jag går förbi.
Bizflyer said: Ingen som kan hjelpe med denne?? BF:fly Click to expand... om du kan vänta ett tag kan jag fråga ARNTG om hjälp nästa gång jag går förbi.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 19 Jul 2010 #7 Savipix said: om du kan vänta ett tag kan jag fråga ARNTG om hjälp nästa gång jag går förbi. Click to expand... Supert! Jeg venter gjerne! BF:cool2
Savipix said: om du kan vänta ett tag kan jag fråga ARNTG om hjälp nästa gång jag går förbi. Click to expand... Supert! Jeg venter gjerne! BF:cool2