• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tech for TUK i dag!

Tertit54

Scanflyer Green and white
Medlem
Ikke hver dag SAS returnerer til OSL pga tech men det skjedde faktisk kl.0954 i dag. Dette var en ferry-flt (SK9059) til SSH så derfor har ikke våre "venner" i VG fått nyss om dette.(men det kan komme nå hvis det er slik at de moniterer vårt forum :D)

73W BU7377 LNTUK

STD STA ETD ATD TOFF ETA TDWN ATA
28FEB OSL OSL 0915 0950 0915 0929 0950 0954
28FEB OSL SSH 1030 1640 1020 1042 1610 1614

SI RETURN TO OSL DUE TECH
 
Re: Tech for TUK i dag !

Kan hende det var slutten av en charterserie [altså tom ned for å hente pax], kom en SK7xxx fra SSH i går kveld , regner med at det var -TUK
 
Re: Tech for TUK i dag !

Hørtes bare så dyrt ut. Har ikke tenkte på at ved charterreiser så blir det ferryflight tilbake på første turen, og ferry flight fram på siste tur.
 
i overgangen mellom sesongen så har man ofte noen "merkelige" ruter, Charter ned til f.eks Kreta og så en ferry derfra til f.eks LPA for å hente de siste passasjerene derfra.
 
Back
Top