Tårnet på OSL uten strøm

laurenz

ScanFlyer Gold
Tårnet på OSL uten strøm

Vi har litt problemer på OSL i øyeblikket. Strømmen har vist gått i tårnet. SK4006 fra SVG f.eks. har fått en slott på 3 timer og det gjelder nok mange, mange fler. Og her på OSL står det flere og venter på at de kan dra, det er vel bare å vente på at strømmen kommer tilbake....

Re: Tårnet på OSL uten strøm

Øøøøøh ...... herlig ..... da får vi bare krysse fingrene.

Det er banelysene som er borte meldes det nå
DY683 og WF176 til TRF.
WF177 og 324 kansellert

Nå annonseres det at alt er forsinket ..... hvorfor mandag morgen og hvorfor akkurat i dag?? :rolleyes: Møkkaflyplass!

Sitter utenfor ICTS-kontoret vis a vis gate 15... strømkabelen til laptop'en ligger selvfølgelig i kofferten også.

Så det er derfor jeg nå sitter på Værnes og blomstrer. Trodde det var den årlige høsttåken som hadde satt inn jeg :)

Sitter fremdeles på Værnes og venter på flyet som skal ta meg til Oslo. Det er DY742 som er forsinket opp hit, men i flg Avior sine sider, forlot den OSL kl 0723. I flg info på høytaleren her har den enda ikke forlatt OSL! Noen som har noe info om hvordan statusen er på denne?

Beklager VC10.

Oslo Trondheim Avg. 07:15 Norwegian 9 Innstilt

Den dro aldri fra Osl

Da tipper jeg VC10 nå sitter ombord i LN-NOW som akkurat startet opp foran meg. Selv misset jeg min forbindelse og venter nå på neste maskin. SAS utstyrte meg med en matkupong til 100, så jeg får meg ihvertfall en matbit mens jeg venter.

Da tipper jeg VC10 nå sitter ombord i LN-NOW som akkurat startet opp foran meg. Selv misset jeg min forbindelse og venter nå på neste maskin. SAS utstyrte meg med en matkupong til 100, så jeg får meg ihvertfall en matbit mens jeg venter.

Baggis og en kopp kaffe skulle holde akkurat for en hundrings. Har du fått sete på neste flight eller er det kaos?

Kaos? Her? Neida - full kontroll hos SAS ihvertfall. DY-folket ser heller ikke overvettes paniske ut ...

Back