• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tailwind Air forsøker med sjøfly New York-Boston

Someone

Moderator
Medlem
Tailwind Air forsøker med sjøfly New York-Boston

Dette lille selskapet Tailwind Air starter opp en sjøflytjeneste mellom Manhattan og Boston Harbour fra starten av august, men opptil 4 daglige avganger. Det er vel lenge siden noen forsøkte seg med rutefly med sjøfly mellom disse byene?

Forstår det slik de skal fly med Cessna 208?

https://www.prnewswire.com/news-rel...en-boston-harbor-and-manhattan-301338838.html

Fly the Fast Lane with Tailwind Air. Experienced seaplane operator announces groundbreaking scheduled service, creating the fastest way between Manhattan and Boston. Travelers may now enjoy a nonstop, seaplane flight directly from Manhattan's New York Skyport (IATA code: NYS) on East 23rd Street to Boston Harbor (IATA Code: BNH), where a dedicated, seven-minute water taxi will transfer clients to the South Boston waterfront. Flights are approximately seventy-five minutes and start August 3rd, 2021.
 
Re: Tailwind Air forsøker med sjøfly New York-Boston

Relativt kostbart, hhv 3500 og 7000 NOK for fixed og flex én vei.
Men, man sparer jo mye tid og styr.
 
Re: Tailwind Air forsøker med sjøfly New York-Boston

Relativt kostbart, hhv 3500 og 7000 NOK for fixed og flex én vei.
Men, man sparer jo mye tid og styr.

Markedsgrunnlaget er jo primært de som har mer penger enn tid ;)
 
Re: Tailwind Air forsøker med sjøfly New York-Boston

BOS er jo en ganske grei og sentral flyplass, så jeg vil tro at de som kan heller flyr helikopter på NYC-siden og ordner seg ground transport fra BOS...
 
Back
Top