• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

T3 på Heatrow?

DY_ENZV

ScanFlyer Blue
T3 på Heatrow?

Heisann!!

Jeg skal ut å reise med emirates fra LHR neste tirsdag. Skal overnatte natt til tirsdagen på et flyplass hotell å har dermed ikke noe særlig annet å gjøre på tirsdagen enn å dra til flyplassen å sjekke inn. Men hvordan er det å oppholde seg i T3 i en tidsperiode på et par timer? Er det nedslitt eller flott? Går heller å spotter noen timer hvis terminalen er fæl. Setter pris på svar :)

Re: T3 på Heatrow?

Det "beste" alternativ kan være å oppholde seg oppe på taket av P-husene på T3 eller T2 den lille stunden(???) du har til rådighet. Du har "noe" utsikt men ikke perfekt og dessuten så er det egenlig restriksjoner om å oppholde seg der, men jeg har tilgode å bli bortvist( ennå !!)

Tror jeg ikke helt klarte å gjøre meg forstått ;)

Jeg tenkte hvis terminalen er fin å det er en grei plass å slappe av i enn bar/restaurant samtidig så det er litt en kan gå rundt å se på (butikker osv) så tar jeg gjerne å sjekker inn når innsjekk åpner så jeg slipper å stresse mest mulig eller sitte på flyplasshotellet lengre en nødvendig :) Men hvis terminalen er nedslitt å dårlig så tar jeg heller å setter bagasjen på hotellet å finner meg en spotteplass langs flyplassen ;)

T3 er vel et fullverdig shoppingsenter. Det er flust med (taxfree)shopping der, også pub/bar/kafeer å spise men ingen av dem har noe utsikt å snakke om hvis jeg husker rett. Gatene til EK ligger slik til at det er utsikt mot den ene rullebanen, men gatene oppgis ikke lang tid i forveien. Jeg liker ikke T3, men det er fordi jeg misliker shopping-preget og den totale mangelen på utsikt.

Jeg skal selv reise neste tirsdag fra T3, dog med CX. Har 3 timer layover, så planen min er å finne meg en bar og slå meg ned på, da jeg har hørt at T3 ikke har så mange tilbud utenom shopping.

Tror jeg ikke helt klarte å gjøre meg forstått ;)

Jeg tenkte hvis terminalen er fin å det er en grei plass å slappe av i enn bar/restaurant samtidig så det er litt en kan gå rundt å se på (butikker osv) så tar jeg gjerne å sjekker inn når innsjekk åpner så jeg slipper å stresse mest mulig eller sitte på flyplasshotellet lengre en nødvendig :)

Det er en Diners Club Lounge der om det hjelper. Har ikke besøkt den selv, så kan ikke si noe om hvorvidt det normalt er sitteplasser å oppdrive, men i fellesarealene i terminalen kan det jo være rimelig håpløst til tider.

Back