• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Svært gode LH-priser til Barcelona

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Svært gode LH-priser til Barcelona

På Lufthansa.com annonseres det priser på ca 1899,- t/r f.eks. Barcelona. Sjekket litt muligheter for i sommer, og fikk da opp flere reiser til ca 1.200 kr. Nå finner jeg det samme f.eks. på avreise lørdag 24. april med retur onsdag 28. april, 1220 NOK.

I kalenderen kommer er det merket med "@" og: "This fare is only available in the internet. Please see detailed information about cancellation- or rebooking fees under "Tarif conditions" on the Price screen".

Har ikke sett dette før, skal se det også gjelder andre destinasjoner. En lørdag-onsdag til denne prisen frister...

Finner det ikke f.eks. på Lisboa. Mulig det i overskriften bør tilfløyes "til Barcelona", slik at ikke mange blir skuffet! Det er vel mange som sperrer øynene opp med "Svært gode LH-priser". :lol:

Last edited:
Re: Svært gode LH-priser

Da er et feilprising i systemet igjen. Det samme var det for et år siden da man kunne kjøpe t/r-billetter på Lufthansas egne ruter til Frankfurt, München, Düsseldorf og Hamburg til 600 kr.

Lufthansa økte nylig t/r-prisene fra Norge til Europa (eks. Tyskland) fra 1599 kr. til 1899 kr.

Ok!! Da har jeg i alle fall booket en tur i slutten av april til ca 1200, med utreise lørdag midt på dagen og retur onsdag midt på dagen. :) Tror det var meningen at jeg skulle få dette gode tilbudet i dag.... Så da gjenstår det å finne et hotell i byen jeg ikke har besøkt på 12 år.

Finner det ikke f.eks. på Lisboa. Mulig det i overskriften bør tilfløyes "til Barcelona", slik at ikke mange blir skuffet! Det er vel mange som sperrer øynene opp med "Svært gode LH-priser". :lol:

Consider in done....

Da er et feilprising i systemet igjen. Det samme var det for et år siden da man kunne kjøpe t/r-billetter på Lufthansas egne ruter til Frankfurt, München, Düsseldorf og Hamburg til 600 kr.

Lufthansa økte nylig t/r-prisene fra Norge til Europa (eks. Tyskland) fra 1599 kr. til 1899 kr.

Løp og kjøp med andre ord :)

...bare synd det er litt for tidlig å planlegge diverse stunt etter påske nå

Re: Svært gode LH-priser til Barcelona

På Lufthansa.com annonseres det priser på ca 1899,- t/r f.eks. Barcelona. Sjekket litt muligheter for i sommer, og fikk da opp flere reiser til ca 1.200 kr. Nå finner jeg det samme f.eks. på avreise lørdag 24. april med retur onsdag 28. april, 1220 NOK.

I kalenderen kommer er det merket med "@" og: "This fare is only available in the internet. Please see detailed information about cancellation- or rebooking fees under "Tarif conditions" on the Price screen".

Har ikke sett dette før, skal se det også gjelder andre destinasjoner. En lørdag-onsdag til denne prisen frister...

Er vel kampanje sjø... :

http://www.lufthansa.com/online/por...ecials|Content|Six pack of wicked w|Barcelona

Re: Svært gode LH-priser til Barcelona

Ja, så sannelig! Trodde jeg hadde gjort en stor oppdagelse. Men sliter med å finne noe til Lisboa til samme pris...

Back