SUPERTILBUD - Austrian Business Class (PEK, WAS, NYC, DEL) 999 EURO!!

ILS2

ScanFlyer Gold
Austrian slår på stortrommen og byr på tur/retur VIE-PEK/WAS/NYC/DEL for 999 Euro, alle avgifter inkludert. Jeg har sjekket på wideroe.no, og reisen bookes i J-klasse (full businessopptjening). Tilbudet gjelder kun på direkteavganger fra Wien, så tilslutning må bookes seperat. Tidsmessig er ikke dette noe problem - i hvert fall ikke ift. VIE-NYC som jeg sjekket. Prismessig vil det bety ca 2000 kr ekstra, så tur/retur for rundt 10.000 kr (IC i business, tilslutning i økonomi).

Betingelsene er som sagt utreise fra Wien, samt minst 10 dagers opphold og maks en måned. Reiseperioden er fra nå og t.o.m. 15. september. En perfekt mulighet for å bestille sommerferie altså.

--- Ser forresten at det allerede ligger en post ute om dette tilbudet. Beklager dobbelpost. Mod må gjerne slette denne.

Last edited:
Veldig bra tilbud - og i går fikk jeg opp priser til 8.500 kr. t/r f.eks. New York i Business Class. Men separat booking via Wien og minst opphold på ti dager gjør det litt komplisert...

Sterkt tilbud, tilbys også fra LHR/CDG, synd OSL ikke er med. 10 dagers opphold er litt killer, med mindre det passer inn i ferieplaner e.l.
Det som gjør det mulig for min del er no max stay, så hvis jeg reiser over og kombinerer med en utreise fra NYC kan jeg får turer i løpet av sommeren og høsten.

Sjekket en tur til PEK, og den kostet riktig nok 999 euro.
Men sjekket man samme rute fra Oslo, så kostet den 2000 euro.
Med egen billett Osl-Vie med Austrian må man ut med minimum 1500 kr for t/r osl-vie. Business koster ca 10 000 kr. Dvs mer enn turen fra Vie til PEK.
Akk ja, det er nok derfor jeg drikker!:drunk:

BF:cool2

Nye businesstilbud fra Austrian. Hentet fra Flyertalk:

OS has another C-class promo for € 999.- ("Business Class für alle").
Bangkok, Dubai, Delhi and Toronto for € 999.-
Travel from June 1st until September 30th
Book from May 15th to May 31st
Minimum stay 10 days, maximum stay no restrictions
From all Austrian airports

Back